معاون دادستان مرکز استان گلستان از اجرای طرح ضربتی قضایی و انتظامی برای کاهش سرقت های خرد در گرگان خبر داد.

لغو مرخصی زندانیان سرقت تا پایان فروردین/ گشت‌های رضویون بسیج پررنگ می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، مهدی رزاقی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دستگاه قضا بر اساس رسالت های خود امنیت مردم را خط قرمز خود می داند، اظهار کرد: ما در راستای ایجاد امنیت برای مردم و برخورد قانونی با مجرمان هیچ اهمالی را به خود راه نخواهیم داد و همواره بر اجرای دقیق قانون با حفظ کرامت انسانی تاکید می کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد ناامنی برای مجرمان و برخودر با سرقت ها در سطح شهرستان گرگان طرح ضربتی کاهش سرقت های خرد در مرکز استان اجرایی شده است، افزود: در قالب این طرح گشت های انتظامی در سطح شهر بیشتر می شود و بسیجیان هم در قالب گشت های رضویون در محله های شهر حضور پررنگ تری خواهند داشت .

معاون دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه شناسایی خریداران اموال مسروقه، هم شروع شده است، خاطرنشان کرد: تقاضای اشد مجازات در کیفرخواست برای سارقان و صدور قرارهای تامین کیفری سخت گیرانه هم از ظرفیت های قانونی است که به منظور بالابردن هزینه ارتکاب جرم برای سارقان در دادسرا و دادگاه اعمال می کنیم.
رزاقی نژاد از لغو مرخصی همه سارقان تا فروردین ماه سال آینده هم خبر داد و گفت: در کنار اقدامات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید دستگاه های اجرایی و حمایتی نیز برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار