مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای تولید برنامه های فرهنگی هنری هستند.

کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای تولید برنامه های فرهنگی هنری هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» ظهر امروز (پنجشنبه 30 دی) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تبریک انتصاب ایشان، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای نشر فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه نگاه دلی به کانون های مساجد باعث پیشرفت و توسعه می شود، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حداقل هزینه بهترین و بیشترین بهره برداری را انجام می دهند.

 

وی، برگزاری چندین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد را تنها رویداد ملی در فیلم مسجدی کشورعنوان کرد و گفت: استان گلستان برند این جشنواره شده و در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته است.

 

بیکی با اشاره به رویداد ملی فهما در کشور، اظهارداشت: استان گلستان در سال جاری با ثبت فعالیت های کانون های مساجد در این رویداد ملی، در جایگاه خوبی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: 818 کانون فرهنگی هنری در گلستان فعالیت می کنند که از این تعداد 257 کانون شهری و 565 کانون روستایی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: از این تعداد، 527 کانون اهل شیعه و 295 کانون اهل سنت هستند.

 

وی، تعداد کتابخانه های مخزن دار و بدون مخزن استان را 145 کتابخانه برشمرد و افزود: 60 هزار نفر عضو کانون های مساجد استان هستند.

 

بیکی با اشاره به برنامه های دهه فجر کانون های مساجد استان، گفت: در دهه فجر امسال نیز همچون سال های گذشته، برنامه 10 شب 10 مسجد با موضوع گفتمان سازی انقلاب اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب و امید آفرینی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار