کانون فرهنگی هنری قدس گرگان در برنامه های فرهنگی هنری شهرستان موثر ظاهر شده است.

نقش موثر کانون فرهنگی هنری قدس گرگان در برنامه های فرهنگی هنری شهرستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، کانون فرهنگی و هنری قدس مسجد الاقصی محله گلشهر گرگان یکی از کانون های قدیمی است که سابقه بسیار بالایی در تولید برنامه های فرهنگی و هنری و کسب رتبه ها و امتیازهای مختلف در سطوح مختلف کشوری و استانی دارد.

این کانون فرهنگی و هنری از کانون های معین و تخصصی به حساب می آمده و دارای نماز جماعت مستمر در سه نوبت است و دو روحانی نیز در این مسجد فعالیت می کنند.

اجرای طرح های چهره به چهره، محافل ادبی، تشکیل گروه سرود، معین ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در اجرای برنامه های ملی، منطقه ای و استانی از خصوصیات بارز این کانون است.

این کانون توسط «پارسا صادقی»، مدیریت می شود و در سه دوره فعالیت در رویداد ملی فهما جزو کانون های منتخب ملی محسوب شده است.

کسب 10 هزار و 500 امتیاز و بارگذاری برنامه های خوب فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد نشان از علاقه و پشتکار بچه های کانون قدس است.

موقعیت جغرافیایی این کانون باعث شده است که مشارکت بسیار خوبی از سوی بچه های این محل در اداره کانون فرهنگی و هنری شود و باعث شود که در طول سال برنامه های متنوعی را از خود تولید کنند و مورد استقبال عموم مردم شود.

 

مشارکت در رواق های قلم، نور، کتاب، ترنج و فعالیت های خودجوش اعضا در شبکه های تعاملی این کانون را جزو کانون های موثر در عرصه فرهنگ جامعه تبدیل کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار