فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه امیدآفرینی و ایجاد چشم اندار برای مردم کنیم، گفت: باید با پرکاری، مجاهدت و تلاش مضاعف به مردم خدمت کنیم و از شعار دادن دور باشیم.

دهه فجر باید دهه امیدآفرینی باشد/ مردم منتظر اقدامات ما هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، فرهاد شیبک در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کلاله با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور رشادت و فداکاری مردمانی است که با شجاعت و ظلم ستیزی بینی یک سلطلنت 2 هزار و 500 ساله را به خاک مالیدند، اظهار کرد: نهال این انقلاب اسلامی با خون جوانانی آبیاری شده است که مهمترین کالای دنیا یعنی جان خود را برای به ثمر نشستن مبارزات امام راحل عظیم الشان و استقلال کشور فدا کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی با تغییر رویکرد از جنگ سخت به مقابله تلفیقی و چندگانه روی آورده اند، افزود: جوانان، نوجوانان و کانون گرم خانواده امروز نقطه کانونی حمله و برنامه ریزی های آنان برای ضربه زدن است.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه جهاد تبیین در دهه فجر مدنظر مدیران است، خاطرنشان کرد: انشاءالله در هر همایش و جلسه ای با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بصیرت افزایی به عنوان محور اصلی برنامه ها بوده و از امیدآفرینی به عنوان ضرورت انکارناشدنی این روزهای کشور غفلت نشود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله نیز در این نشست با اشاره به ضرورت مردمی برگزار کردن مراسمات این دهه، تصریح کرد: تلاش کنیم تا با محوریت مساجد، پایگاههای بسیج، کانون ها و مجموعه های مردمی فرهنگی به سمت اقدامات و حرکت های خودجوش مردمی برویم.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه ما مدیران باید با ورود به عرصه خدمت جهادی و انقلابی در جهاد تبیین نقش خود را برجسته تر از همیشه ایفا کنیم، ادامه داد: حضور توامان مدیران و مردم در مراسمات دهه فجر باید به صورت جدی در دستور کار همه ما قرار گرفته و بدانیم که این مردم ولی نعمت ما هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار