مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: همایش بزرگ سه هزار نفری دانش آموزی در ایام الله دهه فجر امسال در شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

برگزاری همایش بزرگ 3000 نفری در دهه فجر

به گزارش گلستان 24،محمدرضا وطنی، مدیرکل آموزش و پرورش گلستانT امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر برنامه های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش بینی کرده است.

 

وی به برخی از مهمترین برنامه های این کمیته اشاره کرد و افزود: مجمع همفکری آینده سازان فاطمی با مشارکت بسیج دانش آموزی در روز نخست از دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به طنین زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان، گفت: برنامه زنگ انقلاب امسال در روز شنبه (14 بهمن) در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

 

وی بیان کرد: برگزاری دوره کاربردی فناوری و ریاضیات در کاهش سوانح از سوی شاخه دانش آموزی جمعیت هلال احمر در روز شنبه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 

وطنی ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات علمی دانش آموزی، برگزاری عصر شعر دانش آموزی، گفتمان انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان و جشنواره نوجوان خوارزمی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

 

وی افزود: همایش سه هزار نفری دانش آموزی نیز در روز سه شنبه (17 بهمن) در آزادشهر برگزار خواهد شد.

 

وطنی گفت: افتتاح اردوگاه دانش آموزی، افتتاح مرکزی آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری، اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و برگزاری جشن های انقلاب در مدارس هم در این ایام برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

/شبستان

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار