رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: در سالروز تولد حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد را در مشهد و گنبدکاووس آزاد شدند.

نیکوکار گنبدی ۳۷ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد/ آزادی ۶ زندانی بانو

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر مقدمات آزادی ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد در مشهد مقدس و گنبدکاووس فراهم شد.

وی گفت: با توجه به روز زن و مادر تلاش کردیم تا تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد بانو که در زندان بسر می‌برند را آزاد کنیم که توانستیم شرایط ازادی ۶ زندانی بانو را فراهم کنیم.

رئیس مجمع خیرین گلستان خاطرنشان کرد: از تعداد ۳۷ زندانی آزادشده تعداد ۲۲ زندانی که همگی آقا ودر گنبدکاووس هستند و تعداد ۱۵ زندانی در مشهد مقدس آزاد شدند که از ۱۵ زندانی آزاد شده در مشهد مقدس ۶ زندانی خانم هستند.

شهرکی ادامه داد: بانوان نقش بسیار مهمی در خانواده داشته و اگر زنان به هر دلیلی در کانون خانواده حضور نداشته باشند آسیب‌های جدی برای فرزندان خانواده ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده بر آن شدیم تا شرایط آزادی  زندانیان خانم جرائم غیرعمد را فراهم کنیم تا از این طریق در کاهش آسیب‌های اجتماعی گامی برداریم.

رئیس مجمع خیرین گلستان بیان کرد: در راستای حمایت از خانواده زندانیان نیز در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) تعداد ۳۵ کارت هدیه و ۵۰ بسته معیشتی که ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی ۷۰۰ هزار تومان بود  بین این خانواده‌ها توزیع شد.

محمد شهرکی تاکنون شرایط آزادی  بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد

شهرکی تاکنون شرایط آزادی بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده و بعد از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر ایران توزیع کرده است.

وی همچنین در روزهای گذشته پنج کامیون اقلام بهداشتی و غذایی را به استان‌های سیل‌زده کرمان و سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار