مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برگزاری بیش از ۱۶۵ ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر در گلستان خبر داد.

۱۶۵ برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محبوبه رجب نسب، صبح چهارشنبه در نشست خبری کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان، با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» برپا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در راستای انجام فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری، گفت: با توجه به اعلام برگزاری برنامه‌ها به صورت حضوری، امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف حداکثر مخاطبان ما در حوزه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت‌های ویژه که با محتوای مناسب برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده کنند.

رجب نسب از اجرای بیش از ۱۶۵ برنامه فرهنگی و هنری خبرداد و افزود: اجرای سرود توسط اعضای کانون در روز ۱۲ بهمن در محل فرودگاه گرگان، اختتامیه بازی‌های بومی و محلی، حضور کامیونت نمایش سیار در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با عنوان بچه‌های خیابان انقلاب، مسابقه پرده خوانی انقلاب کلاله، جشن گلبانگ پیروزی رامیان، ویژه برنامه‌ی چشمه نور در گرگان، نمایشگاه و بازارچه‌ی صدای امید مراوه تپه، طولانی‌ترین نشریه دیواری انقلاب مینودشت، ویژه برنامه‌ی شعرخوانی نوجوان و بزرگسال با محوریت ایران سربلند با عنوان چلچراغ بیداری، دیدار یاران علی آباد کتول، دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه این ایام است.

وی عنوان کرد. ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برپا خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار