تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در سومین بازی مرحله سوم لیگ برتر مردان کشور با نتیجه سه بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس مغلوب ذوب آهن اصفهان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، نماینده گلستان مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۶ بر ۲۴ واگذار کرد.

این تیم بازی اول خود را به تیم مس شهر بابک کرمان واگذار کرد اما بازی دوم به دلیل غیبت تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر به عنوان برنده اعلام معرفی شد.

سومین مرحله مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور از چهارم تا هشتم بهمن با حضور تیم‌های مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس در سالن قنبرزاده دانشگاه شهید بهشتی تهران در حال برگزاری است.

شهرداری گنبدکاووس پنجشنبه و جمعه به ترتیب در مقابل پالایش نفت آبادان و مدافعان شمال گیلان به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس روز چهارشنبه در پایان مسابقه امروز تیمش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مهمترین علت شکست مقابل ذوب آهن را کمبود بازیکن باتجربه در ترکیب تیم اعلام کرد و گفت: برای حفظ جایگاه تیم و قرارگرفتن جزو چهار تیم مرحله پلی آف باید حداقل ۲ بازیکن باتجربه جذب کنیم.

فرشید عاشوری اظهارداشت: ادامه بازی‌ها برای تیم شهرداری در شرایطی که سه بازیکن با تجربه تیم به نام‌های آرش خرمالی، جمال نظری و عبدالسلیم شعار ترکیب تیم جدا شده و به تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس شهر بابک کرمان و پالایش نفت آبادان پیوستند، سخت است.

وی اظهار امیدواری کرد که با جذب میثم علی‌پوری از بندرانزلی و مجید لشگری از قائمشهر در کنار تداوم روند مطلوب محمد نعمتی ملی پوش گلستانی در شهرداری گنبدکاووس، این تیم به جایگاه مطلوبی در این مسابقات دست پیدا کند.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار