سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم برای ادامه روند روبه‌رشد و رسیدن به رده‌های بالای جدول رده‌بندی به پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز بازی امروز مقابل شهرداری ورامین احتیاج دارد.

سرمربی: والیبال شهرداری گنبد به پیروزی مقابل شهرداری ورامین احتیاج دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از پیروزی بازی گذشته مقابل فولاد سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر، شرایط روحی تیم بهبود یافت و کسب پیروزی در بقیه بازی های باقیمانده به خصوص مسابقات خانگی به هدف مهم بازیکنان تبدیل شد.

وی به بازی امروز تیمش مقابل شهرداری ورامین اشاره کرد و گفت: این تیم را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و اطمینان داریم با توجه به نقاط قوت تیم خود و ضعف تیم ورامین ، قادر به کسب برتری با سه امتیاز هستیم.

جزیده بابیان اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس به پیروزی در بازی امروز نیاز دارد تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد، ادامه داد: به سبب شرایط کرونایی باز هم از ادامه حضور تماشاگران در سالن مسابقات والیبال جلوگیری شد و ما از نعمت حمایت فراوان هواداران خونگرم خود محروم کرد اما می خواهیم با کسب پیروزی، دل آن ها را شاد کنیم.

سرمربی: والیبال شهرداری گنبد به پیروزی مقابل شهرداری ورامین احتیاج دارد

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس هم اکنون با ۲۷ امتیاز از ۲۰ بازی خود در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم شهرداری ورامین نیز با همین مقدار امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم ایستاده است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار