مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش از روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان آزادشهر تجلیل به عمل آمد.

روسای دستگاه‌های اجرایی آزادشهر تجلیل شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ قربان‌علی بذرافشان امروز با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش مراسم آیین تجلیل از روسای دستگاه‌های اجرایی که با اداره آموزش و پرورش این شهرستان همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: از 24 تاریخ الی 30 دی‌ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است و یکی از مترقی‌ترین قوانین در سطح جامعه قانون شورای آموزش و پرورش است که در روز 26 دی‌ماه سال 1372 این قانون مصوب شد و به تبع آن هر ساله در این هفته ابتکارات و خلاقیت‌هایی را انجام می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر ابراز کرد: از روسای دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان آزادشهر که با اداره آموزش و پرورش این شهرستان همکاری داشتند تجلیل صورت گرفت و همچنین از فرماندار این شهرستان که به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش این استان است توسط تشکل‌های دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد و فرماندار نیز ابتکاراتی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داد.

بذرافشان از خیرین شهرستان آزادشهر خواست تا در زمینه وقف آموزشی همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر می‌توان به مراسم تجلیل از خیرین این شهرستان اشاره کرد و همچنین از پروژه‌هایی که در دست احداث و یا تکمیل است بازدید خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: قانون شورای آموزش و پرورش به این دلیل تصویب شد که نظارت مردم را در آموزش و پرورش بیشتر کند و همچنین آموزش و پرورش از خردجمعی برای پیشرفت اهدافش استفاده کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر یادآور شد: تعداد 15 نفر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر است و شهرهایی که بیش از 200 هزار نفر دانش‌آموز دارند تعداد 15 نفر اعضای شورای آموزش و پرورش دارند و براساس قانون 61 درصد خارج از آموزش و پرورش هستند که عضو اصلی این ارگان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار