حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه دشمن کمر همت به تخریب و تحریف خدمات نظام اسلامی بسته است، گفت: محور برنامه های دهه فجر جهاد تبیین و روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

«جهاد تبیین» محور برنامه های دهه فجر/ حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را ماندگار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «غلامحسین محمودی» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: در دهه فجر دو نگاه و رویکرد مطرح بوده، یکی نگاه به گذشته و دیگری نگاه به آینده و ترسیم افق پیش رو است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی با تأکید بر مسئله  «جهاد تبیین» گفت: بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدماتی که نظام اسلامی داشته در رویکرد نگاه به گذشته تعریف می شود. همچنین در نگاه به آینده، برنامه ها و طرح ها و اقدامات دولت برای آینده مطرح است.

 

وی افزود: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال بر مبنای امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمودی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 700 برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، هنری، ورزشی و غیره در سطح شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت ایران است و نگهداری و استمرار آن نیز با وجود مردم میسر است، برای همین مهم ترین رویکرد ما در برگزاری برنامه های دهه فجر حضور و مشارکت بیشتر مردم در این برنامه ها است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: دشمنان در مواجهه با ملت ایران تحریم، تهدید، تحمیل و تخریب و تحریف را به کار بسته اند. آنان در جنگ تحمیلی کاری از پیش نبردند، دیدند با تحریم ها هم ملت ایران همچنان استوار ایستاده و تهدیدهایشان هم اثری در عزم و اراده ملت ایران ندارد. بنابراین دست به تخریب و تحریف می زنند و می خواهند با سیاه نمایی و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات 40 ساله نظام اسلامی، مردم را مأیوس و ناامید کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن کمر همت به تحریف خدمات نظام بسته اند، تکلیف ما این است که دستاوردهای نظام را برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام محمودی درباره برنامه های شاخص دهه فجر در شهرستان کردکوی گفت: برگزاری مراسم محوری 10 شب در 10 مسجد، برگزاری بیش از 200 نشست تبیینی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، بیان دستاوردها و غیره در مدارس و مساجد محلات تا دانشگاه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری 43 گفتمان با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی، برگزاری 12 یادواره شهدا در سطح شهرستان، رونمایی و انتشار تولیدات رسانه ای با موضوع انقلاب اسلامی و غیره بخشی از برنامه های دهه فجر امسال است.

 

وی افزود: همچنین در این ایام کارگاه های آموزشی، مسابقات و محافل قرآنی و کرسی های تلاوت، ویزیت رایگان، ختم 43 دوره قرآن کریم و 43 هزار صلوات، توزیع بسته های معیشتی ، مسابقات ورزشی، تهیه و توزیع 43 سری جهیزیه برای زوج های نیازمند، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار از دیگر برنامه هایی است که همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار