فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: این نهاد انقلابی برای گرامیداشت بهتر دهه فجر امسال ۳۴۹ برنامه متنوع بصیرتی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش بینی کرده است.

بسیج گنبدکاووس با ۳۴۹ برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور روز دوشنبه در نشست خبری به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این برنامه‌ها که ۱۸ مورد آن شاخص است توسط این نهاد و پایگاه‌های بسیج محلات و همکاری دیگر ادارات و نهادها در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: البته باتوجه به شیوع پیک ششم ویروس کرونا در کشور، استان و شهرستان، تمامی برنامه‌های پیش بینی شده مطابق تصمیمات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

سرهنگ قاسم‌پور اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطرافشانی گلزار شهیدان، رژه خودرویی و موتوری و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگران، اعزام گروه جهادی شهید سلیمانی متشکل از اصناف به روستاهای محروم، ویزیت رایگان مردم در محلات و روستاهای کمتر توسعه یافته، توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان در قالب رزمایش کمک مومنانه، برگزاری یادواره شهدای محله و محافل انس با قرآن از مهمترین برنامه‌های بسیج سپاه در دهه فجر است.

به گفته وی در دهه فجر ساختمان سه پایگاه بسیج در شهر مرزی اینچه برون و روستاهای "دوزالوم و قورپلجه" افتتاح خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس دهه فجر را خواستگاه ارزش‌های اسلامی و رهایی ملت ایران از زیر یوغ رژیم ستم‌شاهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در سایه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و حضور و همراهی مردم و نثار خون هزاران جوان این سرزمین به پیروزی رسید و خدمات ارزنده‌ای که به هیچ وجه قابل قیاس با دوران پهلوی نیست، برای مردم اقصی نقاط کشور انجام داده است.

سرهنگ قاسم‌پور با تاکید برضرورت پاسداشت انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و دستاوردهای آن در برابر توطئه‌های دشمنان توسط آحاد مختلف مردم، افزود: بسیج و سپاه از زمان تشکیل تاکنون در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن و خدمت صادقانه به مردم انجام وظیفه کرده است که نمونه‌هایی از خدمات این نهاد مقدس در چند سال اخیر از جمله امداد رسانی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی و همراهی با ستاد مقابله با کرونا و شناسایی مبتلایان در قالب طرح شهید سلیمانی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم همواره با حضور میلیونی خود از انقلاب و ارزش‌های آن صیانت کرده و می‌کنند و این مسوولان هستند که باید با کار و تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار