شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان به شدت از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارچوب قوانین جاری کشور استقبال می‌کند و درحال‌حاضر نیز بستر حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شاخص شهر گرگان فراهم است.

بستر مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شاخص شهر فراهم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اهمیت مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های شاخص شهر، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته هر سال برگزار می‌شود و نمایندگانی از استان‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: استان گلستان هر سال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران شرکت کرده و به دنبال آن شهرداری گرگان نیز سالیان متمادی است که در این نمایشگاه حضور دارد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، شهرداری گرگان با همراهی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نمایشگاه حضور دارد و هدف اصلی از این حضور معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهر گرگان و طبیعت بکر و زیبای آن، به ویژه فصل پاییز است تا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استفاده شود.

سبطی با اشاره به پروژه‌های شاخص شهر، تصریح کرد: بسترهای لازم برای حضور و مشارکت سرمایه‌گذار در پروژه‌های شهری گرگان ازجمله پروژه شهربازی مدرن، احداث هتل ۱۶ طبقه و مجموعه تجاری در جوار شهربازی فراهم است.

ساخت سورتمه شهربازی گرگان با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی

وی ادامه داد: با توجه به عقد خواهرخواندگی شهر گرگان با شهر «گوانجو» تعاملات خوبی با چین داشته‌ایم و سورتمه شهربازی در حال ساخت در این کشور است که طی ماه‌های آینده به منظور راه‎‌اندازی به کشور و شهر گرگان منتقل می‌شود.

شهردار گرگان گفت: شهرداری گرگان در سه سال گذشته پروژه‌ای تحت عنوان «بازار هفت شهر» را با مشارکت بخش خصوصی آغاز کرده است و در نظر دارد تا در قالب این طرح، بازارهای مهم شهرهای ایران ازجمله تبریز، اصفهان و شیراز را با معماری سنتی و قدیمی بازسازی کند.

وی تاکید کرد: شهرداری گرگان به شدت از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارچوب قوانین جاری کشور استقبال می‌کند و درحال‌حاضر نیز بستر حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شاخص شهر گرگان فراهم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار