پروژه‌هایی که به خاطر کم‌کاری‌های مسئولان وقت حتی به افتتاح دهه فجر هم نرسید و امسال برخلاف معمول، تقریبا پروژه قابل افتتاح در استان نداریم، از این رو اولویت دولت تکمیل پروژه‌هایی است که باید خیلی زودتر به بهره‌برداری می‌رسید تا منفعت آن کام مردم را شیرین کند.

ضرورت تکمیل 1200 پروژه‌ای که به پای گلستان پیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، دهه فجر امسال شاهد کمترین افتتاح پروژه‌هایی در استان گلستان هستیم که حکایت از کم کاری دولت و مسئولان وقت دارد هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر به عمق این کم کاری ها پی می بریم، پروژه‌هایی که اگر حتی طبق روال کاری و بدون روحیه جهادی پیگیری می‌شد می بایست در این ایام افتتتاح می شدند اما حتی به مرحله پیشرفت 50 درصدی هم نرسیدند که حکایت از این واقعیت تلخ دارد که نه تنها روحیه انقلابی وجود نداشته بلکه روال معمولی کار هم برای آقایان تعطیل بوده! و هیچ دغدغه‌ای از باب تکمیل آن نداشتند.

از این رو استان گلستان اولویت خود را به جای کلنگ زنی های جدید، تکمیل پروژه های برجامانده و نیمه تمام دانست و گفت: گلستان بالغ بر ۱۲۰۰ پروژه نیمه تمام دارد.

علی محمد زنگانه با اشاره به کمترین تعداد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در دهه فجر امسال از مهمترین اولویت‌های استان را تکمیل پروژه‌های ناتمام برشمرد.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را منوط به تامین بودجه 1401 عنوان و تصریح کرد: قرار است از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان و منابع پیش بینی شده در بودجه نسبت به تکمیل پروژه‌های استان اقدام کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه عمر برخی از پروژه‌های نیمه تمام به 14 سال می‌رسد، گفت: تمرکز استان نسبت به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌‌هایی است که سالها از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و مردم چشم انتظار افتتاح آن هستند.

زنگانه از تعویق سفر رئیس جمهور به استان گلستان در پی شیوع سویه جدید کرونا خبر داد و بیان کرد: سفرهای استانی به مدت دو هفته تاخیر افتاده است.

وی ابراز امیدواری کرد پس از پایان محدودیت های کرونایی گلستان اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور باشد تا برکات این سفر امید مردم را مضاعف کند.

استاندار گلستان از افتتاح کلنگ زنی ۸۰۹۴ پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای این پروژه ها اعتبار ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گفته زنگانه؛ پروژه‌های دهه فجر امسال برای ۱۲ هزار و ۵۲۲ نفر در استان گلستان اشتغالزایی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار