فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت ارتباط شفاف و دوسویه با رسانه ها، گفت: هیچ حیاط خلوت و نقطه پنهانی در برابر مردم و رسانه ها نداریم.

هیچ حیاط خلوتی در برابر مردم و رسانه ها نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​ایسنا، مهدی دهرویه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بعد از وقوع انقلاب شکوهمند ما در سال 1357 حتی یک روز دست از دشمنی با ملت و کشورمان برنداشته اند، اظهار کرد: آنها از همان ابتدا با حربه های مختلفی از جنگ و ترور گرفته تا تحریم و تهدید به عرصه مقابل با انقلاب اسلامی آمدند.

وی با بیان اینکه اگر تنها بخش کوچکی از این دشمنی ها و فشارها به جای ایران به کشور دیگری حتی کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا وارد می شد تا به امروز دهها بار دچار فروپاشی شده بود، افزود: انچه امروز کشور را بیمه کرده، نعمت ولایت و ولایتمداری مردم عزیز است که باعث شده همه مردم و مسئولان زیر چتر بزرگ و امن ولایت گرد هم بیایند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم شاهد هستند که دولت سیردهم تلاش کرده در همین مدت کوتاه حضور خود ثابت کرده که در وسط میدان خدمت و کمک به مردم است، خاطرنشان کرد: تلاش ما نیز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان قرار گرفتن کنار همه مردم و اقشار مختلف جامعه است.

دهرویه بر ضرورت ارتباط شفاف و دوسویه دولت با رسانه ها و مطبوعات، ادامه داد: ما هیچ حیاط خلوت و نقطه پنهانی در برابر رسانه ها و خبرنگاران نداریم و آماده این در یک فضای شفاف پذیرای نظارت مردمی بر عملکرد دولت باشیم.

اشتغالزایی برای 2358 نفر با بهره برداری از پروژه های دهه فجر

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح شهرستان گنبدکاووس در دهه فجر سال جاری، تصریح کرد: 84 پروژه عمرانی با اعتبار 249 میلیارد تومان و 987 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر 552 میلیارد تومان از جمله طرح های قابل افتتاح شهرستان گنبدکاووس می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه 56 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان نیز در دهه فجر امسال در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد، اضافه کرد: کل پروژه های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی 140 مورد و کل پروژه های اقتصادی نیز 987 مورد می باشد.

دهرویه جمع کل اعتبارات پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس را یک هزار و 202 میلیارد تومان با اشتغالزایی برای 2 هزار و 358 نفر دانست و تاکید کرد: از مهم ترین پروژه ها می توان به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به دو روستای مرزی، احداث پست برق آق اباد و بخش مرکزی، افتتاح سلف سرویس مرکزی دانشگاه گنبدکاووس، گلخانه بخش خصوصی موسوم به گلخانه کوثری و کیان فر، افتتاح فاز نهایی زنجیره تخم مرغ شرکت کاسپین چیکا طلایی، طرح های خوداشتغالی شرکت تعاونی ها، طرح پرورش اسب، اجرای سیستم های نوین آبیاری و خرید 235 دستگاه تراکتور و کمباین از مهم ترین برنامه های ما در دهه فجر امسال است.

وی تعداد برنامه های پیش بینی شده دستگاههای اجرایی را یک هزار و 471 برنامه عنوان کرد و گفت: از این میان 189 برنامه به صورت شاخص شهرستانی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار