فرماندار کلاله با اشاره به رویکرد دولت برای کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم گفت: شکل‌گیری "روستابازار" به عنوان مرکز عرضه تولیدات منطقه‌ای برای کمک به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان روستایی موثر است.

فرماندار کلاله: "روستابازار" عامل توسعه کسب و کار تولیدکنندگان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرهاد شیبک روز شنبه در مراسم افتتاح نخستین فروشگاه تنظیم بازار اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی کلاله با عنوان "روستا بازار" برای عرضه مستقیم محصولات از مزرعه تا سفره، از متولیان حوزه اقتصادی شهرستان خواست ضمن تلاش برای توسعه این فروشگاه‌، با استفاده از رسانه و فضای مجازی، مکان، زمان و کالاهای عرضه شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این فروشگاه محصولات پروتئینی تولیدی شهرستان شامل گوشت گرم قرمز و سفید، مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و روغن به صورت مستقیم از طریق اتحادیه تعاونی روستایی زیر قیمت تنظیم بازار به مردم عرضه می‌شود.

علی علیزاده با اشاره به ظرفیت کلاله در تولید محصولات پروتئینی، افزود: در این شهرستان سالانه ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ، سه هزار و ۳۹ تن گوشت قرمز و ۷۳۰ تن تخم‌مرغ تولید می‌شود.

وی اظهارداشت: ظرفیت تولید مرغ و گوشت کلاله بیش از ۲ برابر نیاز شهرستان است که مازاد آن به سایر نقاط صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: این فروشگاه از ساعت هشت صبح تا پایان وقت اداری به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و ۱۶۸ هزار راس دام سبک، ۳۲ هزار راس دام سنگین، همچنین ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار