معاون عمرانی شهرداری گرگان:

معاون عمرانی شهرداری گرگان گفت: بیشترین افزایش عوارض در بلوار ناهارخوران بوده که دو برابر شده و این اعدادی که عنوان می شود ۴۰۰ درصد یا ۷۰۰ درصد افزایش درست نیست.

اعداد مطرح شده برای افزایش عوارض شهری گرگان صحت ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، مجید طاهری شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان که با حضور نمایندگانی از انبوه سازان در اعتراض به افزایش قیمت عوارض شهری برگزار شد، اظهارکرد: جامعه انبوه سازان جامعه نجیب و سالمی هستند و اگر دغدغه ی دارند باید آن را شنید و راهکاری برای آن اندیشید و امیدواریم شرایط بهتر شود.

معاون عمرانی شهرداری گرگان افزود: شهرداری در راستای رضایتمندی جامعه انبوه‌سازان اقداماتی انجام داده و در این مسیر با تمام توان اقدام می کند.

وی بیان کرد: این مجموعه مهم ترین مشتریان و خدمات بگیران شهرداری هستند و شهرداری گرگان بیشتر از خود آنها دغدغه مشکلاتشان را دارد.

طاهری با بیان اینکه رضایتمندی انبوه‌سازان برای ما مهم است تا در این بازار آسیب نبینند، عنوان کرد: این لایحه شامل کسانی که از قبل عوارض گرفته‌اند، نمی شود و آنها فقط باید عوارض تکمیل بنا که عدد قابل ملاحظه ای نیست را پرداخت کنند.

معاون عمرانی شهرداری گرگان گفت: بیشترین افزایش عوارض در بلوار ناهارخوران بوده که دو برابر شده و اعداد ۴۰۰ یا ۷۰۰ درصد افزایش درست نیست.

وی افزود: انبوه‌سازان می‌توانند تا پایان سال پروانه با قیمت قبل بگیرند و ما هم روند گرفتن آن را تسریع خواهیم کرد.

طاهری با تأکید بر اینکه شهرداری با اعتقاد و با تفکر لایحه ای را ارائه کرده است، گفت: صدور پروانه در بافت فرسوده گرگان رایگان بوده و در طرح ملی مسکن نهضت و جهش تولید هم متفاوت است.

معاون عمرانی شهرداری گرگان بیان کرد: اگر این مصوبه موجب رکود ساخت و ساز شود سیاست‌های تشویقی را اعمال خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار