مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

حجت الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: انقلاب به ما استقلال داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم و مستضعفان تصمیم گیر و تصمیم ساز برای انقلاب شدند اما پیش از آن سرنوشت کشور در سفارت خانه های مستکبران تعیین می شد.

سرنوشت ملت ایران پیش از انقلاب در سفارتخانه‌های بیگانه تعیین می‌شد/ انقلاب اسلامی به ما عزت و استقلال داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام «روح الله سلیمانی‌فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: خیلی از کارها را سعی می کنیم با خرد جمعی انجام دهیم و بخشی را هم به توانمندی های خودمان تکیه داریم. در عین حال نباید از توکل و تضرع به درگاه الهی نباید غفلت کرد.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: هرجایی که انسان تکیه بر نفس نکند، خداوند هم نظر لطف و رحمتش را نصیب بندگان خواهد کرد.

 

وی افزود: باید لحظه به لحظه خودمان را ارزیابی کنیم و ببینیم کجای کار ایستادیم و در این مسیر باید به همدیگر کمک کرد و به هم یاری رساند.

 

حجت الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: باید بابت نعمت هایی که خداوند به انسان عطا کرده است شکرگذار باشیم. گاهی اوقات مشکلات برای ما بزرگ جلوه می کند و ممکن است ما را دچار سرخوردگی و یاس کند.

 

وی افزود: امیدوارم بتوانیم به شایستگی ماه رجب را درک کنیم و از فرصت های آن برای تزکیه نفس و استغفار بهره بگیریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در ادامه با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر نیز خاطرنشان کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم، دشمنان شبهات زیادی ایجاد می کنند، شبکه ها و رسانه های ماهواره ای به شدت علیه نظام اسلامی کار می کنند و می خواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند.

 

وی افزود: باید توجه ویژه به بزرگداشت فجر انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشیم. جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی است باید در دستور کار قرار بگیرد؛ متأسفانه امروز حتی برخی از تریبون داران نیز برای اینکه خود را مطرح کنند نقش اپوزیسیون می گیرند و مردم را ناامیدتر می کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: این ظلم و جفا و بی انصافی در حق انقلاب اسلامی است، اگر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و ولایت و شهدا نبودند، امروز هیچ کدام از ما در این جایگاه نبودیم.

 

وی اظهارکرد: هیچ کسی در دوران پهلوی اجازه نقد و جرات آن را نداشت اما حالا خیلی ها از صدر تا ذیل را نقد می کنند و نظام هم با سعه صدر این نقدها را می پذیرد و تحمل می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: انقلاب به ما استقلال داد و سبب شد روی پای خودمان بایستیم. مستضعفان تصمیم گیر و تصمیم ساز برای انقلاب شدند اما پیش از آن سرنوشت کشور در سفارت خانه های مستکبران تعیین می شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی‌فرد افزود: استقلال، آزادی و خودباوری که انقلاب اسلامی به ما داد از مهم ترین دستاوردهای انقلاب برای ملت ایران است. اگر روحیه خودباوری و ما می توانیم نبود، اینهمه پیشرفت در زمینه های مختلف به دست نمی آمد.

 

وی با تأکید بر امیدآفرینی گفت: امید به آینده در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی موج می زند و ما هم باید به رهبری تأسی کنیم و ضمن امیدواری به بهبود وضعیت در آینده، باید برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار