مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر گفت: ضرورت آگاهی بخشی نسبت به برکات انقلاب اسلامی و آسیب شناسی در حوزه فرهنگی، سیاسی، امنیتی و تبیین استراتژی دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی را باید بعنوان یک وظیفه دینی و راهبرد؛ برای نخبگان تلقی شود.

ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی بزرگترین معجره قرن است/ از توطئه‌های شیطانی در حوزه فرهنگ و اقتصاد غفلت نکنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی منصوری رضی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت تبیین آن برای مردم اظهار کرد: شناخت دقیق انقلاب اسلامی  و علت العلل  پدیده نهضت  را در فریادهای ملت، به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

وی افزود: آهنگ نهضت در مبارزه با نظام ستم شاهی با پیشینه سترگ تاریخی اسلامی، خواسته ای فراتر از مسائل مادی‌گرایانه بود.

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر با بیان اینکه دست مایه اصلی نهضت در مراحل اوج گیری برای ایجاد حکومت اسلامی و تحقق ارزش های دینی  و ایجاد قسط و عدل در سیستم اجرایی؛ مبارزه با فساد و ظلم در سطوح مختلف سیاسی اجتماعی در بُعد داخلی و خارجی بوده است، ابراز کرد: شعارهای مردم در پهنه جغرافیایی کشور بیانگر این واقعیت است که شعار؛ نهضت ما حسینیه، رهبر ما خمینیه، و استمرار آن شعارها پس از پیروزی انقلاب حاکی از یک  باور ایمانی بر اصول اسلامی داشته و دارد.

منصوری رضی ادامه داد: شعار (خدایا خدایا، تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما؛ خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار ؛ ما همه سرباز توییم، گوش بفرمان توییم) بیانگر وفاداری امت به امامین انقلاب خویش  است تا جایی که  در راستای تحقق آن؛ شهادت را فیض الهی دانسته وتمنای وصال یار را می طلبیدند و برای دست یابی به حیات طیبه و حیات مجدد اسلام و حکومت دینی جان را فدا می نمودند.

وی بیان کرد: چنان که امام خمینی (ره) می فرمایند: فرق است ما بین انقلاب اسلامی ایران با انقلابهای دنیا، انقلابهای دنیا بی استثناء برای ایمان نیست برای خدا نیست. انقلاب ایران برای خداست و از اول هم برای خدا بوده است.

این فعال رسانه با اشاره به دیگر بیانات امام راحل درباره وفای به عهد ملت تصری کرد: مردم عزیز ایران؛ حقاً چهرۀ منوّر تاریخ بزرگ اسلام در زمان معاصرند؛ ملت ایران و تودۀ میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول ا...(ص)  و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (ع) می باشند.

منصوری رضی گفت: امام خامنه ای نیز در راستای تبین انقلاب مى فرمایند:(انقلاب یک تفسیر اسلامى و الهى است). انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام خواهی و رهبری پیامبرگونه امام راحل توانست با توکل به نصرت الهی دستان استکبار جهانی را در کشور قطع کند و راه  را برای تحقق آیه  : وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ  ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم‌. (قصص 5) هموار نماید.

وی با اشاره به اینکه اکنون که نظام جمهوری اسلامی بعنوان نماد جریان حق در دل ملتها بارقه امید ایجاد نموده است، ابراز کرد: چنانچه به دلایل واهی در  انجام به تکلیف در برابر اسلام وشهداء کوتاهی نماییم و انقلاب دچار انحراف شود و معروف بجای منکر و منکر بجای معروف وبی تفاوتی بجای انجام وظیفه رشد کند قطعا دچار خسران خواهیم شد.

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر گفت: لذا ضرورت آگاهی بخشی نسبت به برکات انقلاب اسلامی و آسیب شناسی در حوزه فرهنگی، سیاسی ،امنیتی و تبیین استراتژی دشمن در مقابله با اسلام وانقلاب اسلامی را باید بعنوان یک وظیفه دینی و راهبرد؛ برای نخبگان  تلقی گردد.

منصوری رضی ادامه داد: زیرا انقلاب اسلامی ازآغازین روزهای نهضت  بواسطه اسلامیت آن و رهبری دینی توانسته در برابر استکبار صف بندی آشکاری را داشته باشد و خط مقاومت و مبارزه با استکبار منحصر به لبنان وسوریه وعراق و یمن نیست ؛ خط مقاومت اسلامی در اقصی نقاط عالم گسترده  گردیده است.

وی بیان کرد: بنابر این باید بپذیریم که به موازات آن دشمن نیز با تمام توان و با کمک سازمان های امنیتی غرب و شرق عالم به مصاف انقلاب آمده است و با همه ترفندهای شیطانی در صدد ایجاد توطئه  فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی است .

این فعال رسانه؛ علت اصلی این همه مخاصمات با انقلاب اسلامی ؛پایبندی مردم به اسلام و استقلال خواهی و تکیه بر شعار آزادی به معنای اسلامی آن وتلاش برای رسیدن به آرمانها و اهداف انقلاب اسلامى  برشمرد.

منصوری رضی گفت: تعریفی را که امام راحل از اسلام ناب محمد (ص) و نظام حکومتی در راستای عدالت خواهی و حاکمیت قرآن و عدالت اجتماعی و دستیابی به حیات طیبه برای بشریت وجوامع اسلامی داشته؛ خواب را از چشمان مستکبرین ربوده و کژدم های عقرب صفت را در پستوخانه های امنیتی سی آی-ای، موساد، ام آی ایکس و ده ها سازمان های دیگر گردهم آورده؛ به یک وحدت نظر رسیدند که جمهوری اسلامی نباشد!

وی بیان کرد: ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی ؛تحریم ظالمانه چهل ساله اقتصادی؛ ناتوی فرهنگی، شبهه افکنى و حمله به  ارزشهای دینی و ترویج تفکر اباحه گری؛ تماما بخاطر  القاء  ناکار آمدی نظام اسلامی ومایوس کردن ملت هست. 

این فعال رسانه ابراز کرد: آیا مقاومت وایستادگی در مقابل این همه نقشه های شوم دشمن وامید به آینده روشن وطراوت  و تازگی انقلاب اسلامی؛ خود معجزه قرن نیست؟

 

منصوری رضی افزود: باید اذعان داشت که اسلام و اعتقاد به وجود خدا و توانمندی دین در اداره جامعه با  وجود رهبر دینی هوشمند  ازیک سوی و نقش مردم در شکل گیری نظام اسلامی و بصیرت مردم از سوی دیگر  و بیداری وبیزاری مردم از نظام سلطه  باعث حیات انقلاب اسلامی است .

وی بیان کرد: برکات غیر قابل انکارانقلاب اسلامی و دستاوردهای آن علاوه بر تشکیل نظام جمهورى اسلامی با تکیه بر  الگوى ولایت مطلقه فقیه وحاکمیت بخشیدن  به ارزشهاى دینى ؛ ایجاد اعتمادوخودباورى در ملت ایران؛ شکوفایی رشد وتوسعه علمی وفن آوری؛ شکستن مرزهاى دانش و تربیت نخبگان علمی وفرهنگی  و ایجاد باور نسبت به شکنندگی قدرت های پوشالی مستکبرین وایادی آنان در منطقه بخش کوچکی از دستاوردهاى انقلاب اسلامى است.

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر گفت: ازآنجا که هر پدیده ای امکان شکنندگی و آسیب در آن هست چناچه توجه به آسیب ها نگردد دشمن از غفلت ها بیشترین بهره را خواهد برد.

منصوری رضی بیان کرد: به نظر می رسد دراین مقطع زمانی برای پیشگیری ازهرگونه آسیب وتعمیق بخشی به ادامه راه وپیمودن اصول انقلاب  و  توجه به مولفه های اصلی انقلاب وگام دوم انقلاب؛ اهتمام به موارد ذیل ضروری به نظر می رسد.

وی بر لزوم توجه جدی به گفتمان انقلاب اسلامی با نگاه کرسی های آزاد اندیشی تاکید کرد و گفت: باز خوانی مجدد اندیشه سیاسى الهی امام خمینى (ره) به منظور تصمیم سازی و تصمیم گیری در نظام اجرایی کشور باید مورد توجه باشد.

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر با اشاره به لزوم تبیین اصل مترقى ولایت فقیه و التزام عملی به آن جهت راهبرد اصلی راه ابراز کرد: راهبردهای  اجرایی امامین انقلاب بعنوان دستورالعمل اجرایی در دولت وتمامی ارکان اجرایی کشور باید تبین شود.

منصوری رضی با تاکید بر التزام عملی نسبت به  اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: حفظ اتحاد و یکپارچگى ملت و  زنده نگهداشتن ارزشها؛یکی از اصول مسلم درتداوم انقلاب اسلامى است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار