همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر، آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۲۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی کلاله با پیش‌بینی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت متمرکز در بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷۳ پروژه دهه فجر در شهرستان کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرماندار کلاله روز سه‌شنبه در این آیین افزود: برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان ۲ هزار و ۱۸۳ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و یا خواهد شد.

وی اظهارداشت: از مجموع این پروژه‌ها، ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۲۶ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ساخت ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۷۱ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار کلاله ادامه داد: پروژه‌های عمرانی شهرستان در بخش‌های آب و فاضلاب روستایی، آب منطقه‌ای، امور روستایی استانداری، ارتباطات و فناوری، برق، بنیاد مسکن، بهزیستی، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری کلاله، شرکت گاز، کمیته امداد امام خمینی(ره) مخابرات و منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح و کلنگ‌نی شده است.

فرهاد شیبک ادامه داد: در این دهه ۲۰۰ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال اعتبار در بخش‌های میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید و از طریق آن ۲۱۹ نفر صاحب شغل شدند.

وی درمانگاه تامین اجتماعی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و پروژه مقاوم سازی ۵۳۸ خانه روستایی با ۳۰۰ میلیارد ریال، مزرعه گردشگری با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و اقامتگاه بوم‌گردی با اشتغال زایی سه نفر را از مهمترین پروژه‌های اقتصادی و عمرانی افتتاحی این شهرستان در دهه فجر برشمرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که در بیمارستان تامین اجتماعیی کلاله برگزار شد علاوه بر مسوولان شهرستانی، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار