سرپرست فرمانداری ترکمن از افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۷ طرح عمرانی و اقتصادی در بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، غراوی سرپرست فرمانداری ترکمن در حاشیه افتتاح متمرکز طرح های شهرستان ترکمن در خصوص طرح های فجر امسال گفت: در دهه فجر امسال ۶۷ طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار  ۷۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان در دهه فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.‌

او گفت: این طرح ها اشتغالزایی ۱۱۷ نفر را در پی دارد.

غراوی می گوید:  ۵۰ طرح عمرانی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گفته غراوی  از این تعداد ۳۲ طرح  با اعتبار  ۳۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان افتتاح و ۱۸ طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد که از مهم‌ترین آن‌ها می توان اجرای طرح‌های هادی روستاها، احداث راه روستائی قره قاشلی به پنج پیکر و جاده سلامت بندر ترکمن را نام برد.

غراوی گفت: ۱۷ طرح اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتبار  ۲۹ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان و با اشتغال ۱۱۷ نفر در دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

او گفت: مهم‌ترین آن‌ها واحد تولیدی کیسه پلی پروپیلن بافته شده ساده، طرح بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی و پرورش ماهی در قفس هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار