رییس اتاق اصناف گالیکش در شرق گلستان گفت: بیش از ۹۵ درصد مالکان۲ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه در حوزه‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی این شهرستان نوبت اول و ۸۰ درصد آنان نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

۹۵ درصد مالکان واحدهای صنفی گالیکش نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا خسروی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فعالان این بخش از نوبت سوم تزریق این واکسن استقبال زیادی نکردند که از امروز به مدت ۲ هفته مهلت دارند نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی بیان کرد: متخلفان در مرحله اول به دریافت اخطار کتبی پلمب واحد صنفی محکوم می‌شوند و در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه برابر اطلاعیه اتاق اصناف ایران نسبت به مسدود کردن کارتخوان فروشگاهی و پلمب واحد صنفی آن‌ها اقدام خواهد شد.

رییس اتاق اصناف گالیکش افزود: در راستای اجرای سیاست‌های پیشگیرانه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به شیوع موج جدید کرونا و سویه اُمیکرون، اصناف برای جلوگیری از تعطیلی‌های گسترده ملزم به تزریق سه نوبت واکسن کرونا هستند.

خسروی تاکید کرد: این اقدام برای حفظ سلامت متصدیان واحدهای صنفی و سلامتی مردم به صورت جدی و با نظارت روسای اتحادیه‌ها و بازرسی‌های اتاق اصناف پیگیری خواهد شد.

طبق اعلام حسن رحیم‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان گالیکش، واکسیناسیون کووید-۱۹ در ۴۳ نقطه شهرستان در حال انجام است و تاکنون ۹۳ درصد از شهروندان نوبت اول و ۸۵ درصد نیز نوبت دوم واکسن خود را تزریق کردند.

وی با اشاره به استقبال ۲۵ درصدی مردم گالکیش از تزریق نوبت سوم واکسن کرونا، از آنان خواست برای حفظ سلامتی خود و ریشه کن شدن این ویروس و ارتقای سلامت عمومی جامعه با مراجعه به مراکز تزریق در شهرها و روستاها نسبت به تکمیل مراحل واکسیناسیون در سه نوبت اقدام کنند.

شهرستان گالیکش با ۶۴ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار