همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی، هنری، نشست ها و همایش های بصیرتی و غیره در استان گلستان برگزار می شود.

برنامه های نهمین روز از دهه مبارک فجر در گلستان/ از برگزاری شب شعر به یاد «مرد میدان» تا گردهمایی علمای اهل سنت گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، نهمین روز از دهه مبارک فجر به نام «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی» مزین شده و برنامه های مختلفی به مناسبت این روز در استان پیش بینی شده است.

 

عصر شعر انقلاب، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه فرهنگیان به همت کمیته بسیج در حسینیه عاشقا ثارالله گرگان و تجلیل از پیشکسوتان و شهدای انقلاب اسلامی از برنامه های امروز است.

 

همچنین شب شعر مرد میدان، نشست زنان کارآفرین و نقش آفرین در تولید و صنعت، جشن های انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها، یادواره شهدای آبروی محله، اکران فیلم های سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی، تجلیل از کادر درمان بیمارستان ۵۶۰ ارتش و جشنواره هنرهای دستی دانش آموزان اوتیسم به مناسبت این روز برگزار می شود.

 

همچنین گردهمایی علمای اهل سنت استان گلستان نیز در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد. ضمن اینکه محافل انس با قرآن کریم در روستاها و جهاد تبیین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بندرترکمن از دیگر برنامه های امروز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار