فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: یکی از مشکلات در مناطق کمتر برخوردار و محروم استان، نبود شبکه آبرسانی است که بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه سال آینده ۴۲۳ پروژه را در این زمینه اجرا خواهدکرد.

عزم جدی سپاه برای آبرسانی به مناطق محروم استان گلستان/ ۴۲۳ پروژه سال آینده اجرا می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهارداشت: بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی بازوهای سپاه در امر محرومیت‌زدایی هستند و در استان گلستان نیز به همت این بخش‌ها اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه ما در مجموعه سپاه، هیچ شأنی جز خادمی و نوکری مردم برای خود قائل نیستیم، گفت: در دهه فجر امسال 30 چروژه محرومیت‌زدایی را در استان افتتاح کردیم که اغلب در بخش ساخت خانه‌های عالم و محروم، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی، کانال‌های انتقال آب برای بخش کشاورزی و غیره بوده است.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بسیج سازندگی استان به همت گروه‌های جهادی توانست برای حدود یکهزار نفر از خانواده‌های محروم در استان خانه بسازد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هم 187 پروژه عمرانی و زیرساختی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان اجرا شده است.

سردار ملک شاهکوهی یادآور شد: از سال 96 تا کنون 3 هزار و 256 پروژه عمرانی از سوی بازوهای محرومیت‌زدایی سپاه نینوا در گوشه و کنار استان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما موضوع تأمین آب برای بخش شرب و کشاورزی است، گفت: سال آینده 423 پروژه آبرسانی و انتقال آب در بخش شرب و کشاورزی از سوی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در استان اجرا خواهدشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار