مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: کلنگ‌زنی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس می‌تواند به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در گلستان باشد.

آغاز عملیات اجرایی بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، رمضان زینلی در مراسم متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان در بیمارستان خاتم‌الانبیا اظهار کرد: بخش ویژه نوزادان، اطفال، احیا و بستری زنان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان امروز در بیمارستان خاتم‌الانبیا گنبدکاووس به عنوان پروژه دهه فجر راه‌اندازی و تجهیز شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین درمانگاه تخصصی کشور در سال ۱۴۰۱ به عنوان بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی در گلستان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: خرید زمین و احداث درمانگاه در مینودشت، رامیان، علی‌آبادکتول، آق‌قلا و گمیشان و همچنین شیفت دوم درمانگاه بندرترکمن و کردکوی، افزایش ۵۰ تخت به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام ار ای از پروژه‌هایی است که به زودی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم فرایند اداری و بروکراسی اخذ مجوز برای پروژه‌های درمان توسط مسوولان مرتبط در حداقل زمان انجام شود.

زینلی گفت: در حال حاضر دو بیمارستان تامین اجتماعی در گرگان و گنبدکاووس و هشت درمانگاه در شهرهای استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

* گازرسانی به همه روستاهای گلستان در راستای عدالت اجتماعی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان در این مراسم گفت: در راستای عدالت اجتماعی تلاش داریم تا سال آینده نسخه گازرسانی به همه روستاها بسته شده و همه روستاهای گلستان گازرسانی شوند.

علی طالبی اظهار کرد: در دهه فجر امسال هشت روستای شهرستان گنبدکاووس گازرسانی شده و در دو روستا عملیات گازرسانی آغاز شده است. همچنین یک پروژه زیرساختی در مسیر جاده مرزی گنبدکاووس برای گازرسانی به روستاهای همجوار و ۱۴ پروژه گازرسانی به مراکز صنعتی با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری گنبدکاووس از نعمت گاز بهره‌مند بوده و از ۱۶۳ روستا در این شهرستان، تعداد ۱۵۱ روستا گازرسانی شده و ۶ روستا در دست اقدام و برای هفت روستا در حال تهیه پیمانکار برای اجرای پروژه گازرسانی هستیم.

* دهه فجر انعکاس توحید در آینه دل‌های پاک مردم است
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: دهه فجر انعکاس توحید در آینه دل‌های پاک مردم بوده و سرمایه های بزرگی در این انقلاب داریم که باید قدردان آن باشیم.

حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های مهم و بزرگ ما در نظام جمهوری اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب بوده که این بیانیه نوسازی گفتمان انقلاب اسلامی، نوسازی مفاهیمی که مسیر آینده را آغاز کرده و طی خواهیم کرد است.

وی تصریح کرد: تحقق انسان ایده‌ال که جستجو در شخصیت وی یادآوری خدا را در ذهن خواهد داشت و آن شخصی جز شهید سلیمانی نیست که سرمایه بزرگ کشور و افتخار همه مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان است.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بعد از سال‌های متمادی خوشبختانه انسجام بزرگ و خوبی بین قوای خدمت‌رسان کشور و نیروهای تحت امر ولی فقیه  به وجود آمده و این سبب توانمندی‌های بزرگ و تحولات عظیم در کشور می‌شود.

وی ادامه داد: داشتن دولت قوی و مردمی که با توان و دانایی در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه دارد یک سرمایه عظیم در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و ایجاد زمینه لازم ررای ظهور امام زمان(عج) است.

* یک‌هزار و ۱۹۵ پروژه با یک‌هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان در گنبدکاووس کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد
سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: امروز به مناسبت ایام دهه فجر یک‌هزار و ۱۹۵ پروژه با اشتغال ۲ هزار و ۲۳۶ نفر و اعتبار یک‌هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

مهدی دهرویه اظهار کرد: مهمترین مشکل ما در شهرستان کمبود آب شرب روستایی و فرسودگی شبکه و لوله‌های آب شرب شهری،  کمبود اعتبارات شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان، توسعه‌نیافتگی بخش داشلی‌برون، کمبود سرانه ورزشی به ویژه ورزش بانوان، کمبود بیمارستان و تخت‌های بیمارستانی، کمبود سهمیه استخدام شهرستان نسبت به شهرها و استان های دیگر، تعداد بالای مدارس تخریبی، عدم اشتغال پایدار و مهاجرت جوانان شهری و روستایی و غیره است.

وی بیان کرد: راهبردهای ما در حوزه رفع مشکلات و چالش‌ها، استفاده از ظرفیت اتحاد و وحدت اقوام، جوانان، مردم با مسوولان، بانوان و غیره بوده و تلاش داریم تا اعتبارات بیشتری را از محل اعتبارات استانی و ملی برای شهرستان جذب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار