مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم به‌زودی با خرید زمین مناسب، ساخت درمانگاه در شهرستان‌های مینودشت، رامیان، علی‌آبادکتول، آق‌قلا و گمیشان آغاز می‌شود.

ساخت درمانگاه در پنج شهرستان گلستان آغاز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، رمضان زینلی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا گنبدکاووس در محل بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان، اظهارداشت: علاوه بر ساخت درمانگاه در پنج شهرستان ذکر شده، به‌زودی شیفت دوم درمانگاه بندرترکمن و کردکوی افتتاح و ۵۰ تخت و یک دستگاه ام آر آی به ظرفیت بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان اضافه می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی با هزار و ۴۵۰ مرکز درمانی خصوصی، دولتی و خیریه در گلستان قرارداد دارد و افراد تحت پوشش می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی رایگان به ۲ بیمارستان خاتم الانبیا(ص) گنبدکاووس و حکیم جرجانی گرگان و هشت درمانگاه تامین اجتماعی استان مراجعه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: امروز به مناسبت دهه فجر فضای فیزیکی بخش‌ بلوک زایمانی، بخش ویژه نوزادان(ان آی سی‌یو) و بخش نوزادان بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که ۲۰۰ میلیارد ریال هم برای تجهیز آنها هزینه شده است.

زینلی افزود: سال آینده علاوه بر افزایش ۵۰ تخت بستری و راه اندازی بخش ام آر آی، عملیات اجرایی یکی از بزرگترین درمانگاه‌های تخصصی در محوطه بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان نیز در این آیین گفت: دهه فجر امسال گازرسانی به ۱۵ روستا، ۱۰۴ پروژه صنعتی و پنج پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ روستای گنبدکاووس با مجموع اعتبار هزار و ۱۲ میلیارد ریال آغاز شد.

علی طالبی افزود: در گنبدکاووس ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند و از ۱۶۳ روستای شهرستان ۱۵۱ روستا گازدار شدند و گازرسانی به ۶ روستا در دست اقدام است و عملیات گازرسانی به سایر روستاها تا پایان سال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سال آینده پرونده گازرسانی به روستاهای گنبدکاووس بسته خواهد شد.

حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب مد نظر رهبری سرمایه‌های بزرگی مانند نوسازی گفتمان و مفاهیم انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی به عنوان تجلی انسان انقلابی و اتحاد و همراهی سران قوا را در اختیار داریم که باید با استفاده از آنها در مسیر تمدن‌سازی گام برداشت.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در این مراسم دهه فجر را فرصت مناسب برای جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: باید دستاوردهای فراوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به دنیا معرفی شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهمین روز دهه فجر، آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۱۲۷ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا این شهرستان با حضور برخی از مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای استانی و محلی آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار