گلستانی‌ها در چهل و سومین سالروز جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرشورتر از گذشته قدم در رزمایش عشق به میهن گذاشتند و فارس، ترکمن، بلوچ، قزاق و مازنی ساکن این استان دست در دست هم فریاد بلند مرگ بر آمریکا سر دادند.

جشن تولد ایران در گلستان؛ شیعه و سنی دست در دست هم آمدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، قطرات باران شیشه ماشین را خیس می کند و دیدم نسبت به اطراف مات و مبهم است. برای ایمنی بیشتر در رانندگی برف پاک کن ماشین را روشن می کنم.برف پاک کن هایی که به هر یک پرچم کوچک جمهوری اسلامی ایران نصب شده است.

تلاطم پرچم های کوچک بین قطرات باران و باد زمستانه نق نق های دخترم ایران  را کمتر و کمتر می کند. لبخندی برگوشه لبش نقش می بندد و برقی در چشمانش پدیدار می شود. خیالم که از نق نق های دخترم راحت شد اندکی شیشه ماشین را پایین می دهم و هم سو و همراه با سایر گرگانی ها با صدای بلند ندای الله اکبر را فریاد می زنم.

هر بار مستحکم تر و استوار تر از قبل این شعار الهی  و حماسی را بر زبان می آورم. رساتر از قبل فریاد مرگ بر آمریکا در کل خیابان طنین انداز می شود گویا آرزوی نابودی شیطان ، آرزوی محدود در زمان و مکان نیست .

مثل سال های قبل با همسرم آمده ام چند تصویر زیبا از رهبر معظم انقلاب و سردار سردار شهید سلیمانی بر طرفین خودرو چسبانده ام و هر چنددقیقه یکبار  با حسی سرشار از غرور و  با صدای بلند فریاد میزنم "الله اکبر"

هر چند سن من به روزهای اولیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قد نمی دهد اما از زمانی که یادم می‌آید همراه پدر و مادرم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌ام.

 با گام های کوچکم همراه و هم مسیر آنها شده‌ام و دست در دستان گرم و پرمهرشان سالهای سال ندای مرگ بر آمریکا سر داده ام.

شاید آن روز ها اصلا نمی دانستم چه می گویم و معنی شعارها و الفاظی که تکرار می کنم چیست اما به مرور در سال‌های بعد درک کردم که همه آن شعارها ریشه در عقیده ما دارد. اعتقادی دینی و ملی.

نیمی از مسیر را قلمدوش پدر می شدم و از بالا نگاه نظاره‌گر جمعیت بودم هیجان وصف ناپذیری داشتم از بالا سیل جمعیت را می دیدم که هر یک پرچمی و پلاکاردی با شعار های مختلف حمل می کردند و آخر مسیر هم پدر به من بادکنکی زیبا می داد به عنوان جایزه.

 امسال اما من فرزند کوچکم "ایران" را برای اولین بار به مراسم پیروزی انقلاب آورده ام تا مثل من بفهمد که به کجا تعلق دارد و به آنچه دارد قدر نهد و به داشته هایش ببالد.

بداند ریشه در خاکی دارد که مبارزه با ستم شاهی و آزاده خواهی جزو لاینفک هیمنه شیر مردان و شیر زنان این دیار است

 حس جانفشانی و  وطن دوستی قرن‌هاست سینه به سینه و نسل به نسل به ایرانی ها رسیده است و فرزندان دیار پارس اجازه نخواهند داد اهریمنان غربی گوشه چشمی به منافع ایران داشته باشد و این بود  جشن اول ایران .

 به گزارش ایرنا  اهالی فارس  ترکمن شیعه سنی  شهرها و روستاهای مختلف گلستان امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه همزمان با سایر ایرانیان با حضور در راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی غرور آرفین انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

لحظاتی قبل رژه موتوری  و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن گرگان با حرکت خودرو ها از میدان شهید مفتح گرگان به سوی فلکه مازندران ، چهارراه میدان ،فلکه شهرداری و سراهی بانک ملی آغاز شد. بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا تمامی محورهای منتهی به میدان بسیج ، افسران ، الغدیر و بخش های از لاین شرق به غرب کمربندی گرگان مملو از زخودرو ها و موتور سوارانی است که با هدف حضور در این رژه خودرویی در انتظا ر ورود به خیابان جمهوری گرگان هستند.

از نخستین ساعات امروز پلیس راهور گرگان با استفاده از چندین دستگاه چرثقیل و یدک کش خودرو های پارک شده در مسیر راهپیمایی را به معابر فرعی منتقل کرد.

خبرنگاران و تصویر بردان و عکاسان بسیاری از  رسانه های جمعی در محل آغازین این رژه موتوری حضور داشتند. استفاده از بالابرهای کابین دار شرکت برق از جمله راهکارهای  تصویر برداران و مستندسازان این حماسه بزرگ برای نمایش بخشی از این حضور تاریخی بود.

پخش نواهای انقلابی ، آذین بندی  خیابان های راهپیمایی ،پخش عود و اسپندو اجرای سرود های انقلابی بخشی از حماسه خلق شده توسط مردم گرگان در طلیعه چهل و چهارم انقلاب اسلامی ایران است.

حضور تعدادی روحانی با موتور سیکلت ، مشارکت خودروهای چند میلیاردی مزین شده به پرچم جمهوری اسلامی ایارن و اهتزار هزاران قطعه پرچم توسط سرنشینان خودرو های حاضر در راهپیما از جمله چشم اندزاهای خلق شده توسط   امت حربه الله و خدا جوی گرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

 در بخشی از مسیر ارهپیمایی تعدادی از جوانان گرگانی به ایجا ایستگاه های صلواتی اقدام کرده بود.

 خیل عظیم مشتاقان به نظام مقددس جمهوری اسلامی خیابان های گرگان را به تسخیر خود در آوردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار