طی حکمی از سوی محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، عباس حاجی اکبری به ‌عنوان دبیر کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان گلستان معرفی و عهده‌دار پرچم خدمت نهضت خادمیاری شد و از تلاش‌ها و زحمات سید حسین علوی طی مدت خدمت در این جایگاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

دبیر کانون های خدمت آستان قدس رضوی گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ آیین تودیع و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان گلستان با حضور مهدی رضوی کیا مدیر مرکز امور خادمیاری کشور  ، دکتر طاهری رئیس شورای ائتلاف استان گلستان و رئیس  دانشگاههای آزاد اسلامی استان و شهرستان گرگان و دکتر منتظری نماینده ی مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  و تعدادی از مدیران کل و روحانیت معزز و مسئولین شهرستان گرگان  در حسینیه ثارلله شهرستان گرگان برگزار شد.

سید حسین علوی، دبیر سابق کانونهای خدمت رضوی استان گلستان با اشاره به خدمات کانون های تخصصی وخادمیاری گفت: خدمت همه خادمیاران در استان زمینه ساز امید ونشاط رضوی را در استان طنین انداز نمود .

وی گفت : هماهنگی وهمدلی و وحدت اقوام مختلف وبردران اهل سنت نمونه بارز خدمت رضوی را دراین استان به نمایش گذاشت.  و در ادامه  حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری  مسئول اسبق کانون های خدمت  رضوی استان با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا(ع) یکی از افتخارات مردم استان گلستان است، گفت: هر کدام از ما در هر صنفی که بتوانیم به زائران و خادمان ثامن الائمه خدمت کنیم در واقع به شخص ایشان خدمت کرده ایم.

وی افزود: زمانی که ما  خود را  منتسب به ائمه معصومین(ع) میدانیم باید روز به روز معرفت خود را نسبت به آنها بیشتر نموده و در عمل پیرو راه آنها باشیم.

در ادامه منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از زحمات حجت الاسلام طاهری و سید حسین علوی در کانونهای خدمت رضوی استان تشکر کردند و برای آقای حاجی اکبری  توفیق خدمت به آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را آرزو کردند.

 ودربخش دیگر مهدی رضوی کیا مدیر مرکز امور خادم‌یاری کشور نیز در این آیین گفت :  شبکه ی خادمیاری تا کنون  نزدیک به بیش از ٥٠٠ هزار بسته ی معیشتی با ارزش بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان در سطح کشور توزیع کرده است. وی گفت: اولویت ما تامین نیروی انسانی در شبکه ی خادمیاری است ، همچنین بدنبال نمادسازی و هوبت سازی در شبکه ی خادمیاری هستیم خصوصا چهارشنبه های امام رضایی که امیدواریم با احیای این نمادها بتوانیم به نوعی ادای احترام و عرض ادب به محضر امام رضا (ع) داشته باشیم

در پایان عباس حاجی اکبری دبیر جدید کانونهای خدمت رضوی استان از مجموعه ی خادمیاران در استان گلستان تشکر کردند و  از اعتماد شورای محترم هماهنگی کانونهای خدمت رضوی قدردانی کردند و آرزو کردند که بتوانیم در محرومیت زدایی از استان گلستان قدم برداریم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار