سید علی مهاجر گفت: مدیری که در مدار خدمت نچرخد باخته است، این مراسم ها انتقال قدرت نیست بلکه انتقال بار تعهد و خدمت است.

مدیری که در مدار خدمت نچرخد باخته است/ اتوبوس انتقال خون در صف مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سید صادق بنی عقیل پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون گلستان که در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، اظهار کرد: در طول مدت گذشته اهدای خون میان بانوان گلستان  6 درصد افزایش داشته و باعث شده استان ما جز چند استان برتر بوده است.

مدیرکل سابق انتقال خون گلستان با بیان اینکه با وجود مشکل در بحث تامین خون در برخی از نقاط کشور خاطرنشان کرد: در ارسال و کمک به شبکه ملی خون رسانی و پلاسما طی این 3 سال روندی رو به رشد داشتیم و 5 هزار واحد به استان های دیگر ارسال کنیم.

وی افزود: تا پایان آذرماه اضافه کار و تا  پایان دی ماه ماموریت پرداخت شد و یک کار خوب دیگر نیز این بود بحث تامین اعتبار اتوبوس سازمان انتقال خون در پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور قرار داده شد و قرار است جلسه ای نیز با بنیاد مستضعفان برگزار شود.

مدیری که در مدار خدمت نچرخد باخته است

در بخش دیگر این مراسم نیز معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار کرد: مدیری که در مدار خدمت نچرخد باخته است، این مراسم ها انتقال قدرت نیست بلکه انتقال بار تعهد و خدمت است.

سید علی مهاجر خاطرنشان کرد: وقتی حرف از خون می شود قطعا تقدیر از تقدیم کردن خون شهدا به ملت در ذهن خطور می کند و ما خود را بدهکار آن ها می دانیم که برای آرمان های امامین انقلاب خون خود را تقدیم کردند و ما می توانیم همچون شهدا به وعده های الهی اعتقاد داشته باشیم.

وی افزود: طبق گزارش های واصل شده پس از اهدای خون برای انتقال به فرد دیگر اعمال بسیاری انجام می شود و توسعه سلامت می تواند توسعه زیر ساخت اجتماعی را به همراه داشته باشد که وظیفه اهدا خون این است اهمیت آن را جا بیندازد و می توان در این مسیر از ظرفیت رسانه استفاده کرد.

دکتر محمدی مدیریت درخشانی در شرق گلستان داشت

مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان انتقال خون نیز ابراز کرد: بر روی هر واحد کیسه خون اهدایی ۱۷۰۰فرایند انجام می پذیرد و تخطی از هر کدام می تواند سلامت و کیفیت خون را مورد آسیب قرار دهد.

صداقت عنوان کرد: در طول سال های گذشته سعی بسیاری شد تا گلستان یک بیمار با رنج کم خونی را احساس نکند اما در کرونا دیده نشدند و نیاز است در استان بیش از پیش زحمات انتقال خون دیده شود.

وی با تقدیر از عملکرد مدیریتی محمدی بعنوان مدیرکل جدید این سازمان در گلستان نیز افزود: خوشبختانه گلستان در رده های برتر اهدای خون توسط بانوان است چرا که متوسط اهدا خون توسط بانوان در کشور  ۵.۵ درصد و در گلستان حدود ۷ درصد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار