معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تاکنون بیش از ۹۷.۳ درصد واجدین شرایط گلستان دوز اول، ۸۳ درصد دوز دوم و ۲۶.۶ درصد هر سه دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

۲۶ درصد گلستانی ها به طور کامل واکسینه شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سید علی مهاجر، بعدازظهر شنبه در نود و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهارکرد: اقدامات پیشگیرانه همچون ماسک و واکسیناسیون زمینه ساز کاهش فوتی‌ها و بستری ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: با توجه به اینکه آمار فوت در افراد واکسینه نشده ۶ برابر واکسینه شده است، از همه مردم می‌خواهیم در واکسیناسیون همگانی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۷.۳ درصد واجدین شرایط گلستان دوز اول، ۸۳ درصد دوز دوم و ۲۶.۶ درصد هر سه دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

مهاجر ادامه داد: در حال حاضر دو شهرستان رامیان و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و باقی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از بستری ۵۴۱ بیمار در بیمارستان‌های استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۵۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار