سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به مشکلات سد معبر و دستفروشی در نعلبندان گفت: باید کاربری خیابان غذا بازنگری شود.

کاربری خیابان غذا در نعلبندان بازنگری شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت مقسم شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد: فعالیت دستفروشان و سد معبر در بازارچه سنتی نعلبندان موجب آشفتگی بصری و مزاحمت برای شهروندان و مالکان مغازه‌های پیرامونی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: با وجود آنکه جلسات متعددی برای رفع این مشکل برگزار شده است اما ثمره خاصی برای مالکان و شهروندان به همراه نداشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان هم در این جلسه گفت: ساماندهی دستفروشی و سد معبر از عهده شهرداری خارج و باید همه دستگاهی نظامی و قضایی در این زمینه ورود کنند.

احمدعلی سالاری افزود: تا زمانی که نگاه ترحم آمیز به مقوله دستفروشی وجود دارد بنده به عنوان مدیر خدمات شهری گرگان هیچ مسئولیتی در برخورد با این مزاحمان در خود نمی بی نم.

سالاری اضافه کرد: تعدادی از مغازه دارها در بازار نعلبندان جلوی مغازه‌های خود را به دست فروشان اجاره می‌دهند و از سوی دیگر با شهرداری مکاتبه می‌کنند که با دستفروشان مقابله کنند این تناقض برای ما قابل پذیرش نیست.

آقای خراسانی یکی از اعضای شورای بازار نعلبندان هم در صحن شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با وجود همکاری انجام شده با شهرداری اما اقدام عملی در این خصوص دیده نمی‌شود و روز به روز بر تعداد دستفروشان و افرادی که سد معبر می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: باید یک عزم جدی در همه مسئولان شهر برای مدیریت وضعیت نعلبندان انجام شده تا این موضوع به سر و سامان برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار