رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: تاکنون نقشه‌ زمین‌های تفکیک شده مربوط به شهرداری از سوی بنیاد مستضعفان تحویل داده نشده است تا پروژه احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان کلید بخورد.

بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس در انتظار واگذاری زمین از سوی بنیاد مستضعفان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، پرویز ناصری در خصوص افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس اظهار کرد: بنیاد مستضعفان قرار بود تفیکیک اراضی مربوط به زمین‌های «کارخانه پنبه نظام‌آباد» در جاده آزادشهر و قدرالسهمی که به شهرداری گنبدکاووس تعلق می‌گرفت را انجام دهد که در کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: شهرداری نیز تصمیم گرفت این زمین‌ها را برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان واگذار کند.

ناصری ادامه داد: با پیگیری‌های میرمحمد غراوی معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص تنظیم شد و در کمیسیون ماده پنج زمین‌ها تغییر کاربری یافته و مقرر شد بنیاد مستضعفان نقشه آن را به شهرداری تحویل دهد تا مراحل بعدی طی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با بیان اینکه متاسفانه در این مدت هیچ اقدامی از سوی بنیاد مستضعفان صورت نگرفته است، افزود: عدم پیگیری از سوی بنیاد مستضعفان باعث شد که این موضوع ابتر بماند و مشکلات زیادی نیز به وجود آورده است.

ناصری گفت: اخیرا نیز از سوی رسانه‌ها به صورت ناآگاهانه مطالبی منتشر شده مبنی بر اینکه شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس مخالف واگذاری این زمین‌ها است که جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: ابتدا باید از سوی بنیاد مستضعفان نقشه‌ی زمین‌ها آورده شود تا از قدرالسهم متعلق به شهرداری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی قرار دهیم که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان این طرح جزو مصوبات آیت‌الله رئیسی قرار بگیرد تا شاهد احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس باشیم.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در ابتدا قرار بود که ۸۰۰ تختخوابی باشد اما به ۴۰۰ تخت تقلیل یافت، خاطرنشان کرد: امیدوارم که شاهد افتتاح و استفاده مردم از این بیمارستان باشیم.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای اسلامی شهر از عدم حضور برخی مدیران کل دعوت شده به جلسه که حدودا ۱۰ نفر عنوان کردند تا شفاف‌سازی و نتیجه گیری جلسه حاصل شود و عدم حضورشان منجر به موکول ادامه جلسه به وقتی دیگر شد، گلایه کرد.

پرویز ناصری از حضور به موقع فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس تقدیر کرد و : مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان استان گلستان دعوت بودند همچنین امام جمعه اهل سنت و تشیع شهرستان، نیز معاون عمرانی استانداری و نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون از جمله دعوت شدگان غایب در جلسه بودند البته برخی ارگان‌ها نمایندگان خود را اعزام کرده بودند که دعوت ویژه مدیران کل بوده است.

نهایتا جلسه مشترک شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و شهرداری با مدیران کل، مسوولان استانی و شهرستانی به علت عدم حضور مدیران با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و در خاتمه برای کسب نتیجه نهایی مقرر شد جلسه ای دیگر با حضور مدیران کل برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار