رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: تاکنون از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ تا کنون مبلغ حدود ۸ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان صبح امروز در پانصد و چهاردهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهارداشت: از محل اعتبارات سال 1400 تا کنون مبلغ حدود 8 هزار و 756 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده که از این نظر استان گلستان در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

وی گفت:  از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه سالجاری تا کنون درخواست 330 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت 33859 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها تاکنون تعداد 152 واحد‌ تولیدی استان حدود 8756 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گفته طلوعیان، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات 292 واحد تولیدی استان جهت دریافت 12016 میلیارد ریال در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که 71 واحد 2373 میلیارد ریال تسهیلات این بخش را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هشتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار