حجت‌الاسلام ولی‌نژاد گفت: آبادانی مناطق مرزی و ساخت خانه‌های ایمن و مقاوم برای مرزنشینان یکی از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان گلستان است.

مناطق مرزی گلستان با خدمات بنیاد مسکن آباد می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «نوراله ولی‌نژاد» در جمع خبرنگاران گفت: خدمت به محرومان، یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های اصلی بنیاد است و برای این خدمات رسانی، هیچ منتی بر سر مردم نداشته و ندارد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان افزود: فعالیت‌های بنیاد مسکن دارای تنوع زیادی است و اقشار محروم و مستضعف نیز در اولویت خدمات رسانی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در مناطق مرزی استان نیز علاوه بر پروژه‌های عمرانی، در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی ورود خوبی داشته است و محدودیتی برای مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی در مناطق مرزی استان وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از فرصتی که در نظام اسلامی فراهم شده است، برخوردار شوند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر لزوم ساخت واحدهای مسکونی ایمن و مقاوم به ویژه در روستاهای نوار مرزی استان، خاطرنشان کرد: مرزنشینان، مرزبانان ما هستند و حضور و ماندگاری این جمعیت در این مناطق برای مجموعه نظام دارای اهمیت و اولویت است.

 

وی گفت: بنیاد مسکن کمر همت را برای آبادانی روستاهای مناطق مرزی، محکم بسته است و ساخت مسکن مناسب و اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب طرح‌های هادی از جمله کارهایی است که در دست اقدام دارد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان افزود: ماندگاری جمعیت در نوار مرزی، امنیت این مناطق را فراهم خواهد کرد.

 

وی گفت: اگر مسکن مناسب احداث و خدمات و امکانات به روستاییان داده شود، مردم در همان منطقه می‌مانند، کسب و کار راه می‌اندازند و اشتغالزایی می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار