رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون ۵۹۰ تن مرغ منجمد در گلستان توزیع شد وخوشبختانه در حال حاضر تنشی در بازار وجود ندارد.

۵۹۰ تن مرغ منجمد در گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایلنای گلستان، مختار مهاجر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع بازار و تامین مایحتاج مردم روزانه رصد می شود با نظارتی که اکیپ سازمان جهادکشاورزی به صورت جدی و مستمر انجام می دهدچنانچه مشکلی در زمینه عرضه و تامین باشد مشکل به سرعت و توسط بازرسان حل خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر تنشی در بازار وجود ندارد و محصولات به وفور یافت می شود.

وی ادامه داد: استان گلستان تامین کننده مایحتاج  اساسی مردم استان، پایتخت و چند استان دیگر کشور است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: در بحث نظارت گرانفروشی و تنظیم و نظارت بازار، تعاملی بین ما و صنوف و صنعت و معدن وجود دارد و در استان گلستان به صورت تعاملی مدیریت می شود.

وی افزود: در مدتی که اکیپ نظارت ما تشکیل شده تا کنون ۶۹۱۱ مورد بازرسی انجام شده که ۲۸۵ پرونده تشکیل پرونده شده است و ۲۱ میلیارد تومان هم تعزیر انجام گرفته است.

مهاجر تصریح کرد: تاکنون به میزان ۱۹۸۶ تن روغن، ۱۷۰۰ تن برنج تایلندی و ۲۸۰۰ تن برنج هندی و ۵۹۰ تن مرغ منجمد و شکر توزیع شده است و خدمات رسانی جهادکشاورزی استان همچنان به طور مستمر و منظم در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: ما در قرارگاه امنیت غذایی در استان برای تامین و آرامش در بازار در خدمت هم استانی های عزیز هستیم و مردم می توانند شکایات خود را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار