رئیس انجمن موسیقی گلستان گفت: جشنواره موسیقی بسیار محدود اجرا می شود و همین امر هنرمندان موسیقی و نوازندگان و خوانندگان را به انزوا کشانده است.

هنرمندان موسیقی به انزوا کشیده شده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوذر اسماعیلی ثالث در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه جشنواره فجر از سال ۹۳ هر ساله در تهران فقط در قالب شو و کنسرت‌های درآمدزا و بدون بخش رقابتی برای گروه‌های موسیقی، هنرمندان موسیقی و نوازندگان و خوانندگان را به انزوا کشانده است.

وی با بیان اینکه کسی راغب به انعکاس مشکلات نیست، خاطرنشان کرد: بارها در مصاحبه‌های مختلف مشکلات خود را مطرح کرده‌ایم اما هیچ فایده‌ای نداشته است چرا که گوش شنوایی وجود ندارد.

رئیس انجمن موسیقی گلستان تصریح کرد: اگر جشنواره‌های موسیقی بیشتر شود سبب رونق بخشی به این بخش و ارائه تولیدات با کیفیت خواهد شد.

اسماعیلی عدم وجود سازمان و تشکیلات مستحکم مدیریت و برنامه ریزی درفعالیت های موسیقی را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد و گفت: انجمن موسیقی ایران هیچ‌گونه دخل و تصرفی در فعالیت‌های موسیقی کشور ندارد چرا که هیچ‌گونه اختیارات و منابعی برای این تشکیلات تعیین نشده است.

وی ادامه داد: همین نقصان باعث پایین آمدن سطح آموزش، عدم نظارت صحیح بر آموزشگاه‌ها و موسسات و مراکز تولید و نشر موسیقی می‌شود.

رئیس انجمن موسیقی گلستان ابراز امیدواری کرد بخاطر آینده فرهنگی و اجتماعی فرزندانمان و همچنین مبارزه با نفوذ بیگانگان و بدخواهان این نظام مقدس بازنگری ویژه ای در این امر صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: موسیقی بخش انکار ناپذیر زندگی، اجتماع و فرهنگ هر جامعه است که اگر به آن به درستی پرداخته شود می‌تواند راهگشایی برای جلوگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار