مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد به صورت حضوری پاسخگوی مشکلات و مسائل جامعه فرهنگ و هنر گلستان است.

نماینده وزارت ارشاد پاسخگوی جامعه فرهنگ و هنر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد در گلستان حضور خواهند داشت و پاسخگوی مشکلات جامعه فرهنگ، هنر و رسانه گلستان هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند به صورت حضوری مشکلات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ الی ۱۸ به سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مراجعه کنند.

رعیت بیان کرد: در این دو روز به مشکلات مردم شریف استان گلستان در حوزه‌های فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت‌های قرآنی رسیدگی خواهد شد و امیدواریم بخشی از مسائل مرتفع و مسیر پیشرفت برای جامعه فرهنگی و هنری استان تسهیل تر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: بخش اصلی مشکلات در حوزه فرهنگ کمبود اعتبارات است و با توجه به اینکه گلستان از استان‌های محروم و فاقد صنعت است امیدواریم دولت در تخصیص اعتبارات این استان را به صورت ویژه ببیند.

وی افزود: دولت باید بستر آموزش و ارتقاء هنرمندان را فراهم کند و آنها با به روز رسانی فعالیت‌ها و ارائه کارهای فاخر و ارزشمند در این حوزه اعتماد مخاطب را جلب و تاثیرگذاری خوبی در سطح جامعه داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار