مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت: ۵۳۰ گروه خیریه و جهادی در این استان با بنیاد احسان همکاری می‌کنند و از این ظرفیت برای ارایه خدمات به اقشار نیازمند و محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه استفاده می‌شود.

۵۳۰ گروه خیریه و جهادی با بنیاد احسان گلستان همکاری می‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با مشارکت این گروه های جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا  و با اجرای هفت مرحله رزمایش بنیاد احسان، حدود ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی و ضدعفونی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال میان خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت گروه های خیریه و جهادی به صورت تخصصی از جمله در حوزه عدالت آموزشی، سلامت، امدادی، بانوان و مساجد و ساماندهی و آموزش در برنامه سال آینده ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) گلستان قرار دارد.

وی همچنین به تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان "جایزه ملی احسان" اشاره کرد و گفت: در این مراسم با حضور مسوولان دفتر ولی فقیه در سپاه نینوا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ائمه جمعه استان از ۱۶ فعال جهادی تجلیل و حبیب فرشیدنیا به عنوان دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان معرفی شد.

استان گلستان واقع در شمال کشور ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۳۴ نقطه شهری و بیش از هزار روستا و آبادی سکومت دارند و اقتصاد اصلی ساکنان آن ها برپایه کشاورزی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار