مدیرکل ارشاد اسلامی گلستان خبرداد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: رهاورد سفر رئیس جمهور به گلستان تصویب و تکمیل سه طرح فرهنگی با اعتباری بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

۱۸۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های فرهنگی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان گلستان سبب شد که اتفاقات خوبی برای توسعه زیرساخت های بخش فرهنگی رخ دهد و هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سه طرح فرهنگی گلستان تخصیص پیدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به طرح های فرهنگی که مصوب شد در این سفر به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد، تصریح کرد: اختصاص مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی هنری گرگان، ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع های فرهنگی کردکوی و آزادشهر و اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع عای فرهنگی هنری نیمه تمام در این سفر مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ طرح فرهنگی در دست اجرا در گلستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه دولت توجه ویژه ای به بخش فرهنگی دارد در سال های آینده شاهد تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل این پروژه ها باشیم.

رعیت با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات مهم که همزمان با سفر هیات دولت به گلستان انجام شد برگزاری میز خدمت بوده است، افزود: در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۲ و ۱۳ اسفند ماه) از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان میز ارتباطات مردمی برپا شد و حدود ۱۰۰ نفر از مردم استان در اقشار گوناگون دغدغه ها و پیشنهاد های خود را در حوزه های مرتبط با فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی مطرح کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این میز خدمت با حضور «اصغر امیرنیا» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بعنوان نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و مشکلات جامعه فرهنگ و هنر استان مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار