مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: برای اجرای برنامه ها در سال آینده مهمترین برنامه ای که در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان قرار دارد، برنامه «جهاد تبیین» است که به صورت گسترده در سطح کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

«جهاد تبیین» یکی از محوری ترین طرح های کانون های مساجد گلستان در سال ۱۴۰۱ است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مردمی سازی فرهنگ، یکی از شعارها و سیاست های فرهنگی درست دولت سیزدهم است که می تواند باعث رشد فرهنگی کشور در عرصه ملی و بین المللی باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه یکی از بهترین مجریان عملیات سازی این سیاست فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مراکزی در دل محلات شهر و روستا هستند که با کمترین بار مالی دولتی و با استفاده از امکانات و مدیریت مردمی، می توانند نقش تاثیرگذاری در عرصه فرهنگ کشور داشته باشند.

 

وی ادامه داد: امسال هم اگر چه سایه کرونا بر سر فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد بود اما تلاش و پشتکار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب های مختلف فعالیتی و در بستر فضای مجازی توانستند رخدادهای خوبی را رقم بزنند.

 

بیکی اظهارداشت: مهمترین برنامه در سال جاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، تقدیر از فعالان عرصه کتاب، مسابقه عکس نوشت نگاه آسمانی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ایام دهه مبارک فجر با عنوان جهاد تبیین، مسابقه نماز با عنوان نور چشم، تقدیر از برترین های کانون های استان و غیره بوده است.

 

وی اظهارامیدواری کرد: برای اجرای برنامه ها در سال آینده مهمترین برنامه ای که در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد، برنامه «جهاد تبیین» است که به صورت گسترده در سطح کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: مسئله «تبیین» یکی از ضروری ترین موضوعاتی است که امروز احساس می شود و ستاد کانون های استان درصدد تهیه و تدوین طرحی جامع است که در برخی از مساجد استان آن را اجرایی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار