مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی با بیان اینکه این انقلاب آسان به دست نیامده است که ما بخواهیم آن را راحت از دست بدهیم، اظهارداشت: باید با بصیرت و آگاهی و حرکت جهادی در مسیر این انقلاب، انقلابی بمانیم.

پویایی انقلاب نیازمند قدردانی خون شهدا است/ باید انقلابی بمانیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حضور چشمگیر مردم نشان می دهد که این انقلاب پس از چهل و یکسال هنوز استوار و قوی به مسیر خود ادامه می دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ما برای تداوم و پویایی این انقلاب نیازمند این هستیم که قدردان خون شهدا باشیم و وظایف قانونی خود را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: اگر تک تک افراد در عمل به آنچه می دانند عمل کنند و وحدت خود را حفظ کنند یقینا هیچ تهدید خارجی متوجه این انقلاب نخواهد شد.

 

بیکی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید قوی شویم، یعنی همه نهادها و همه افراد جامعه باید به وظیفه خود عمل کنند و خود را قوی کنند تا کشوری مقتدر و قوی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه این انقلاب آسان به دست نیامده است که ما بخواهیم آن را راحت از دست بدهیم، اظهارداشت: باید با بصیرت و آگاهی و حرکت جهادی در مسیر این انقلاب، انقلابی بمانیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز می توانند با فعالیت های گسترده فرهنگی در جوار مساجد به عنوان نیروهای خودجوش فرهنگی، نقش موثری را در پیشبرد انقلاب داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار