امام جمعه کردکوی:

حجت الاسلام شیخی خواستار برکناری مدیران ضعیف و ناکارآمد شد و از دولت سیزدهم خواست هر چه زودتر طعم شیرین مدیریت انقلابی را به مردم منطقه بچشاند.

دولت در تغییر مدیران ناکارآمد تعلل نکند/ ضرورت برکناری مدیران ناکارآمد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد شیخی» با اشاره به اتفاقات اخیر در شهر کردکوی و تلف شدن شماری از دام دامداران این منطقه به دلیل ضعف مدیریتی مدیران شهرستان و استان، از کم‌کاری و بی‌توجهی مسئولان این شهر نسبت به تأمین خوراک دام انتقاد شدید کرد و گفت: متأسفانه باوجود پیگیری‌های مختلف در روزهای اخیر شاهد تلف شدن شماری از دام‌های دامداران این منطقه بودیم که این اتفاق بسیار غمناکی است.

 

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه دام‌های این منطقه در مسیر کوهپایه و راه‌های صعب العبور قرار دارد، خاطرنشان کرد: همین امر سبب شده که مسئولان به موقع خوراک دام را به دامداران نرسانند و آن‌ها بر اثر نبود خوراک و عدم رسیدگی، شاهد تلف شدن دام‌های خود باشند و این کار بسیار آزار دهنده است که مسئولان به موقع عمل نمی‌کنند.

 

وی به نارضایتی مردم در این زمینه اشاره و تصریح کرد: همین عدم رسیدگی و تلف شدن دام‌ها، سبب شد تا خبر ناگوار آن در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته باشد و مردم عزیز ما هم از این مسئله ابراز نگرانی کنند، بنده هم از مسئولان استان و شهرستان خواستم که به مشکلات پیش آمده به خوبی رسیدگی کنند تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

 

حجت‌الاسلام شیخی افزود: متأسفانه در گوشه و کنار شاهد ضعف در برخی ادارات هستیم که مشاهده این مسائل شایسته دولت سیزدهم نیست. یک نمونه از این مسائل انتشار کلیپی از تلف شدن دام‌های یکی از دامداران روستای چمن‌ساور کردکوی در فضای مجازی بوده است‌. شایسته نیست که در نظام اسلامی و به ویژه در دولت مردمی شاهد عملکرد بد و ضعیف برخی مدیران باشیم که نتیجه آن به حادثه تلف شدن دام ها منجر شود. باید ریشه‌یابی کرد که این مسائل از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ چرا با تغییر دولت مردمی هنوز شاهد عدم تغییر و تحول در بخش های میانی مدیریتی کشور هستیم؟ 

 

وی بر سرعت گرفتن تغییر و تحول مدیران کل ناکارآمد تأکید کرد و گفت: در کنار همه نقاط قوت رئیس جمهور، این ضعف در برخی بخش‌ها دیده می‌شود. باید برخی از مدیران کل تغییر کنند؛ البته مصداق ما دستگاه خاصی نیست ولی برخی مدیران همراهی ندارند و شایسته آن مقام نیستند و برخی دستگاه‌ها معطل مانده‌اند که این معطلی به معنای معطلی ارائه خدمات به مردم است؛ بنابراین وزرای مربوطه باید نسبت به تغییر آن مدیران کل اقدام کنند.

 

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی انقلابی و مردمی است، یادآور شد: متأسفانه برخی عملکردهای ضعیف و ناکارآمد در ادارات شهرهای کوچک و بزرگ سبب شده تا شاهد چنین اتفاقات ناگوار در سطح شهرها باشیم و همین امر سبب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است، در حالی که دولت سیزدهم دولتی انقلابی و مردمی است، توقع داریم که مدیران کارآمد و شایسته را در مسئولیت‌های مدیریتی انتخاب کنند تا آن‌ها در بحران‌ها بتوانند مسائل را به خوبی مدیریت کنند و مانع ایجاد تنش، ناراحتی و نارضایتی مردم شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روی کار آمدن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم مردم انتظار دارند که هر چه زودتر طعم شیرین این انتخاب انقلابی خود را بچشند و مانع حضور افراد فرصت طلب شوند، امروز نباید افرادی که خود بانی وضع موجود هستند بر سرکار بمانند و این گونه برای کشور مشکل سازی کنند.

 

گفتنی است؛ خبر تلف شدن چندین رأس دام در یکی از روستاهای کوهستانی شهرستان کردکوی و گلایه دامدار از کمبود نهاده دامی طی روزهای گذشته جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد که پس از بررسی های کارشناسی و کالبدگشایی دام‌های تلف شده مشخص شد مجموعه عوامل اعم از نبود خوراک دام، بارش سنگین برف و سرمازدگی، انرژی ناکافی و وجود بیماری‌های انگلی در گله و همچنین وضعیت نامناسب بهداشتی و غیراصولی موجب تلف شدن دام‌های این دامدار شده است. همچنین به دنبال این اتفاق مدیر امور دام اداره جهاد کشاورزی کردکوی به دلیل عدم توزیع مناسب نهاده ها و البته عدم پاسخ مناسب به ارباب رجوع عزل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار