معاون شهردار گرگان گفت: پروژه تله کابین بیش از ۲۰ سال توسط شهرداری گرگان در حال پیگیری است و به عنوان یک مطالبه عمومی در آمده است.

پیگیری شهرداری گرگان برای تله‌کابین ۲۰ ساله شد/ اعلام نتیجه ساخت تله‌کابین تا پایان هفته

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سید محمدرضا سیدالنگی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی نشستی که با معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان داشتیم مقرر شد برای رفع معضل سد معبر در سطح شهر طی روزهای آینده تیمی از تهران به گرگان دعوت شود تا شهرداری گرگان با کمک این تیم بتواند در روزهای پایانی سال معضل سد معبر را برطرف کند.

وی به آخرین وضعیت تله کابین شهر گرگان اشاره کرد و افزود: پس از سفر پر خیر و برکت هیئت دولت به گلستان، آقای رئیس جمهور به تعدادی از دستگاه های اجرایی ذی ربط تذکر دادند برای رفع این مشکل از روز گذشته تیم اعزامی از تهران در گلستان مستقر شد و در حال بازدید از محل پروژه است و این تیم موظف است نتیجه بازرسی را تا پایان هفته به بازرسی نهاد ریاست جمهوری اعلام کند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری گرگان با بیان اینکه پارک گردشگری ناهارخوران دارای قدمت طولانی است و بسیاری از مردم ایران با آن خاطره دارند، بیان کرد: مردم گرگان می خواهند از ناهارخوران گرگان به عنوان یک مقصد گردشگری استفاده شود به همین دلیل پروژه تله کابین بیش از ۲۰ سال توسط شهرداری گرگان در حال پیگیری است و به عنوان یک مطالبه عمومی در آمده است.

سیدالنگی با بیان اینکه شهرداری گرگان همیشه سعی کرده تمامی موانع پیش روی پروژه تله کابین گرگان را رفع کند که به نظر می رسد در شرایط فعلی بتوان آغاز موافقت با پروژه تله کابین را به عنوان عیدی به مردم گرگان هدیه دهیم.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به طور شبانه روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردمی است، تصریح کرد: چنانچه مردم در حوزه های مختلف شهری با مشکل مواجه شدند، می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ مجیدرضا فولادی، مدیرکل بازرسی و نظارت نهاد ریاست جمهوری در جریان سفر هیئت دولت به گلستان در خصوص پروژه تله کابین گرگان گفت: مساحت این پروژه‌ها بر اساس طراحی مشاور، مساحت سنجی و آمار دقیق آن احصاء خواهد شد و اگر این پروژه‌ها بیش از ۵۰ هزار متر مربع مساحت داشته باشد تصمیمات شورای عالی معماری باید در آن اجرا شود و در صورت کمتر بودن از این مساحت، مصوبات گذشته استان لازم الاجرا خواهد بود.

وی همچنین وعده داده بود در صورتی که پس از بررسی ها پروژه تله کابین گرگان مشکل قانونی نداشته باشد مصوبات استانی آن اجرایی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار