فرماندار گرگان:

حمیدی گفت: مطالعات زیربنایی در حوزه اجتماعی عمیق تر در شهر گرگان بررسی شود.

مطالعات زیربنایی در حوزه اجتماعی گرگان عمیق تر بررسی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (دوشنبه 19 خرداد) در جلسه شورای بازآفرینی شهری گرگان اظهار کرد: به موضوعات و مشکلات محلات شهرستان گرگان واقف هستم و باید در مسیر مشکلات این محلات گام برداریم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: شهرداری کارهای بزرگی در محلات کم برخوردار گرگان انجام داده است و برنامه هایی را نیز امسال در این محلات در دستور کار دارد.

 

حمیدی تاکید کرد: گاهی اوقات صبحت های علمی در عمل در محلات قابلیت اجرا ندارد و باید نگاه علمی در کنار ملاحظات اجتماعی در نظر گرفته شود.

 

وی یادآور شد: اقدامات برخی از ساکنان، نوع مدیریت شهری و نحوه مدیریت مختلف حوزه اجتماعی و فرهنگی باعث شده است که مشکلاتی در بخش های از شهر مثل مناطق چناران و افسران به وجود بیاید و باید بر اساس شرایط موجود نسبت به حل مشکلات مردم تصمیم گیری شود.

 

فرماندار گرگان متذکر شد: در مدیریت شهری باید به گونه ای عمل کرد که نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در بافت شهری از یک نقطه ای ممانعت شود و همچنین از مردم نیز انتظار داریم که مطابق بر فعالیت های مدیریت شهری عمل کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه درخواست داریم مطالعات زیربنایی در حوزه اجتماعی عمیق تر در شهر گرگان بررسی شود، افزود: با دستگاه های اجرایی در خصوص حل مشکلات محلات مثل افسران و چناران نشست هایی را برگزار خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار