حجت الاسلام احمدی گفت: محوریت برنامه ها و مراسمات نیمه شعبان باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیوند جمهوری اسلامی با حکومت مهدوی باشد.

محوریت برنامه‌های نیمه شعبان بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عید نیمه شعبان اظهارکرد: در احادیث و روایت ما در باب عالم خلقت تاکید زیادی بر شناخت ائمه (ع) شده تا جاییکه تاکید شده است اگر کسی بمیرد و امام زمان خود را نشناسد و بمیرد در مرگ جاهلیت مرده، و این به معنای جهل تمام عیار و مطلق است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از وجود حضرت ولی عصر (عج) به عنوان " خیر کثیر" یاد می شود، گفت: اگر لحظه ای از وجود نازنین امام عصر (عج) غفلت شود منجر به سقوط خواهد شد.

 

 

وی افزود: در روایات و نگره عرفانی و به تعبیر بلند معصومین (ع)، از نعمت وجود اولیای الهی عالم در سکونت و آرامش خواهد بود و از تنفس این حضرات بوده که عالم پابرجا مانده است.

 

 

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر پاسداشت و بزرگداشت عید نیمه شعبان و میلاد فرخنده حضرت ولی عصر (عج) گفت: تاریخ تشیع نشان می دهد مردم ایران همواره و به صورت خودجوش در عزای آل الله و همچنین عید آل الله، اقدامات و مراسماتی برگزار می کنند و به ترویج حیات طیبه آن حضرات می پردازند. 

 

وی اضافه کرد: از همین روی در کنار برنامه های سازمانی مصوبی که دستگاه ها و نهادهای مختلف برای بزرگداشت این عید باشکوه دارند، براساس ابلاغیه ای که از سوی مرکز ارسال شده، بر هم افزایی و تاکید بر برخی موضوعات و برنامه ریزی برای برگزاری خودجوش این مراسمات تاکید شده است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: محوریت برنامه ها و مراسمات نیمه شعبان باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیوند جمهوری اسلامی با حکومت مهدوی باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار