مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی مفتاح گلستان گفت: تلاش داریم تا با افزایش سواد تقریب در بین مردم گلستان، استان را نگین کشور در زمینه زندگی مسالمت‌آمیز و تلفیقی بین مذاهب و اقوام مختلف شیعه و سنی در کشور کنیم.

گلستان نگین زندگی مسالمت‌آمیزبین مذاهب و اقوام کشور می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمد کوثری امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان با اینکه در راستای افزایش سواد تقریبی مردم گلستان کارگاه‌های  آموزشی در ۱۴ شهرستان استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: از هفته گذشته کارگاه‌های آموزشی سواد تقریب توسط مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی «مفتاح» زیر مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان آغاز شده و این کارگاه‌ها در ۱۴ شهرستان استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این کارگاه‌ها با هدف افزایش و ارتقاء سطح سواد تقریبی مردم گلستان  و برای بهتر شدن کیفیت آموزش‌ها در هر شهرستان به صورت مجزا برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی مفتاح گلستان خاطرنشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی موضوعاتی مانند «جریان‌شناسی» جهان اسلام، تقریب از نگاه قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص)، تقریب از نگاه اهل بیت (س)، سیره اهل بیت (س)در تقریب و مذاهب، شیوه تعامل اهل بیت با مذاهب اسلامی، سیره امامین انقلاب در تقریب و نظرات آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: افراد فراگیر و شرکت‌کننده در این کارگاه‌ها مبلغین، روحانیون، طلاب، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کانون مداحان، هیات‌های مذهبی، کارکنان ادارات و غیره هستند.

کوثری گفت: تلاش داریم تا با افزایش سواد تقریب در بین مردم گلستان، استان را نگین کشور در زمینه زندگی مسالمت‌آمیز و تلفیقی بین مذاهب و اقوام مختلف شیعه و سنی در کشور کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار