"سید حسین علوی"گفت:اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.

اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز یکشنبه 22 ام اسفند ماه،آئین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان،بمناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهداء با حضور"سید حسین علوی"مدیر کل حوزه استاندار گلستان،"سلیمان هاشمی"سرپرست فرمانداری و "اسرافیل وزیری"مدیر کل بنیاد شهید استان در محل یادمان شهدای گمنام شهر آق قلا برگزار شد.

مدیر کل حوزه استاندار گلستان در این آئین٬ایثار و فداکاری شهداء را موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت:ایستادگی شهیدان و ایثارگری های این عزیزان،عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است.

این مقام مسئول در گلستان افزود:بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا،پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

"علوی"به بیان نقش محوری رهبری و ولایت‌مداری رزمندگان در دوران جنگ و دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس پرداخت و خاطر نشان کرد:دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار