حجت الاسلام ولی نژاد گفت: آیت الله علوی گرگانی فردی انقلابی و وفادار به امام و رهبرمعظم انقلاب بود و ایشان مروج راه و رسم انقلاب اسلامی بودند و در این مسیر تلاش بسیاری کردند.

وفاداری آیت الله علوی به امامین انقلاب/ایشان مروج راه و رسم انقلاب اسلامی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله علوی گرگانی ضمن تسلیت رحلت این عالم ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: اساسا علما نور هستند و آیت الله علوی گرگانی از نورانیت ویژه و برجسته ای برخوردار بود. 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان با اشاره به ویژگی های فراوان آیت الله علوی گرگانی افزود: این عالم بزگوار فردی انقلابی و وفادار به امام و رهبرمعظم انقلاب بود. ایشان مروج راه و رسم انقلاب اسلامی بودند و در این مسیر تلاش بسیاری کردند.

 

وی افزود: آیت الله علوی گرگانی مردمی و ساده زیست بود و با جوانان خوب حشر و نشر داشت و در عین حال که مرجع تقلید جهان اسلام بود اما هیچگاه وطن خود را فراموش نکرد و همه ساله در محرم و ماه رمضان به گرگان می آمد و با مردم مجالست داشت.


حجت السلام ولی نژاد گفت: آیت الله علوی گرگانی اهل منبر بود و هم سعی می کرد مستمعین و مخاطبان را از فیوصات معنوی بهره مند کند و هم اینکه در دسترس مردم باشد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان، یکی دیگر از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی را دستگیری از فقرا و مستضعفین عنوان کرد و افزود: ایشان ثروت بزرگی برای جهان اسلام، مردم ایران و استان گلستان بود.

 

وی گفت: محبوبیت ایشان مثال زدنی است و مردم گلستان و گرگان نیز قدردان هستند، قطعا رحلت ایشان خسارت بار است اما راه و رسمی که به همگان آموخت و به یادگار گذاشت چراغ راه مردم خواهد بود.

 

آیت الله علوی گرگانی روز گذشته در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار