جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: امروز با توجه به سخنان مقام معظم رهبری هر گونه دو دستگی و ایجاد اختلاف در کشور مردود است پس هر حرفی که امکان دارد دشمنان را خوشحال کند نباید بر زبان آورد اگر واقعا دوستدار انقلاب و آرمانهای آن هستیم .

انقلاب اسلامی به دولتهای مغرور و خودکامه هشدار داده بود که روزی داعش دامن آنها را خواهد گرفت

دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز 21 دیماه در همایش روز قشر بسیج رسانه که در تالار اشراق صدا وسیمای گلستان برگزار شد اظهار کرد: ستون خیمه انقلاب در تلاطم جهان اسلام ولایت فقیه است که با الهام از مکتب الهام بخش اسلام ما را از بحران نجات می دهد و این بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی است .

به گزارش گلستان 24، دکتر کریمی با اشاره به اینکه با هرسلیقه ای می توان حول این محور جهت رسیدن به آرمانها جمع شد عنوان کرد: باید قدر این نعمت گرانبها را بدانیم.

وی افزود: توطئه های دشمنان که در طراحی های خود غیر از خدا کسی را نمی بینند و همه را علیه ما بسیج کردند و ما هم اگر چه اندک هستیم اما بر محور خداوند می توانیم این راه مشکل را به پیش برویم ، اگرچه دشمنان ما از ظرفیت های مختلف رسانه های و مجازی  و استفاده از امکانات و نیروی انسانی استفاده می کنند.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: حاصل تمام توطئه های دشمنان به خودشان برگشت و امروز شاهد ناامنی در قلب اروپا هستیم که تولد تروریستهایی چون داعش بود ؛ چیزی که خودشان پرورش دادند امروز دامن خودشان را گرفته است .

کریمی اول بیان داشت: منطق انقلاب اسلامی به انسانهای مغرور و خودکامه هشدار داده بود ولی باور نکردند و امروز شاهد نتیجه آن هستند و ما خدا را شاکریم که تحت زعامت رهبر انقلاب ،حقانیت انقلاب اسلامی را با کمک رسانه ها اشاعه دهیم.

وی افزود: امروز با توجه به سخنان مقام معظم رهبری هر گونه دو دستگی و ایجاد اختلاف در کشور مردود است پس هر حرفی که امکان دارد دشمنان را خوشحال کند نباید بر زبان آورد اگر واقعا دوستدار انقلاب و آرمانهای آن هستیم .

در ابتدای این سخنان، مجری جلسه از دکتر کریمی اول خواست که بخاطر سهولت دسترسی خبرنگاران به دفتر بسیج رسانه که هم اکنون در سایت اداری استانداری قرار دارد ، محلی را در وسط شهر به این امر اختصاص دهد که وی با این درخواست موافقت کرد.

همچنین دکتر کریمی اول با اعزام یک اتوبوس رایگان از اعضای بسیج رسانه استان گلستان به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب موافقت نمود . 

IMG 1393

ارسال نظر

آخرین اخبار