مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، از مهار ۴۵ مورد حادثه در چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: این آمار جدای از اقدام به اطفای حریق توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری می باشد.

۴۵ حادثه در چهارشنبه سوری گرگان / حمله و خسارت به خودروی آتش نشان

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی الرضا صفری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در چهارشنبه سوری سالجاری شاهد وقوع ۴۵ مورد حادثه حریق بودیم که نسبت به ۶۵ مورد سال گذشته کاهش چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه، روز گذشته ۴۵ تیم آتش نشان با ماشین آلات سنگین و سبک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: متأسفانه شامگاه گذشته یک دستگاه کامیون آتش نشانی با سنگ مورد حمله قرار گرفت که خسارت زیادی به بار آورد.

مدیرعامل آتش نشانی گرگان، با اشاره به اینکه طی این مدت آسیب به اشخاص و اماکن گزارش نشد، خاطر نشان کرد: اطفای حریق لاستیک و سطل زباله، بیشترین شکل حوادث بوده است.

صفری، در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه در مأموریت های آتش نشانان هیچ گزارشی از آسیب جسمانی به اشخاص گزارش نشده است، تصریح کرد: آمار ما جدا از گزارشات اورژانس می باشد و اینکه شاهد کاهش حوادث هستیم مبین این است که ضمن تأثیرگذاری فرهنگ سازی های عمومی، والدین نسبت به آگاهی بخشی به فرزندان خود، خوب اقدام کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار